Diskuze: Tvorba AI pro komunikaci
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Kdysi dávno jsem si napsal svou Elizu. Bylo to hodně primitivní, ale několika lidem docela dlouho trvalo, než pochopili, že se baví se strojem.
Principy zůstávají, ale je nutné do toho vnést svou vlastní myšlenku. Elizu jsem tenkrát udělal, aby mi ze zákazníka vytáhla popis závady. Po přečtení konverzace jsem často věděl hned, v čem je problém.
Tak já to vím jenom teoreticky a hlavně to je hlavně strašná práce s
tim, jak bych to udělal já. Ale mělo by to stát za to. Chtěl jsem ho
udělat v C#, ale pak mě programování přešlo
Moc práce to nedá. Nejhorší je vyrovnat se se specifiky českého jazyka. Nejednoznačný slovosled, skloňování, ... Stačí se zaměřit na slovesa a ke každému z nich přidělit prioritu a seznam reakcí. Nepoužitá rozpoznaná slova uložíš do zásobníku. Tak vznikne dojem, že se AI drží tématu.
Je to hlavně práce se seznamy a slovníky. Obojí je v C# dobře podporováno.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.