Diskuze: Umělá inteligence u karetní hry

Tvůrce

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Samozřejmě je problém že teoreticky neznáš jak přesně má soupeř
postavenej balíček (ale mužeš cheatovat )
Bez cheatovani by bylo idealni si spocitat pravdepodobnosti uspechu vsech
moznosti, cim vic tahu do hloubky, tim lip, samozrejme kdyz vidis, ze tah se
nevyviji moc dobre, tak tu vetev ukoncit
Touhle cestou jsem si taky myslel, že se vydám. Projet do hloubky, myslíš tím, že "zkusí" vyhodnotit i budoucí kroky a jaký by to mohlo mít vliv ?
Úkolem počítače není nad hráčem zvítězit, ale poskytnout mu rovnocenného soupeře. Když bude počítač silnější nebo slabší, přestane to hráče bavit (nechce stále vyhrávat ani stále prohrávat). U hry Mravenci používám jen jednoduchý algoritmus (který se ukázalo že je pro hráče přiměřený) - volím kartu s nejdražší cenou na kterou mám. U té je dost vysoká šance že je nejvhodnější volbou. Upřednostněné jsou karty, které zvyšují rychlost budování.
Však je mi jasné, že musím poskytnout rovnocenného soupeře . Právě dokola přemýšlím
jakým způsobem ho udělat tak aby přemýšlel, ale nebyl moc chytrý anebo
spíše moc blbý
Zobrazeno 6 zpráv z 6.