NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Mezinárodní den IT společnosti je tady! Pouze nyní můžeš získat 90 % extra kreditů při nákupu od 1199 kreditů s promo kódem AJTACI90. Tak neváhej!

Diskuze: Pomoc s random_range

V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Jak se ti líbí článek?
Před uložením hodnocení, popiš prosím autorovi, co je špatněZnaků 0 z 50-500
Jak se ti kurz líbí?
Tvé hodnocení kurzuZnaků 0 z 50-500
Aktivity
Avatar
patrik.pa
Člen
Avatar
patrik.pa:20.10.2015 15:17

Zdravím kóderi, prišiel som sem s otázkou alebo skôr menším problémom. Ide mi o toto:
Mám 5 farbených kociek, základná farba je čierna, takej farby sú všetky zobrazené kocky. Keď kliknem lavým tlačítkom na tú jednu danú čiernu kocku tak sa spustí systém:
Náhodne sa vygenereju číslo od 2-5 (1 je čierna, ostatné sú inej farby)
Podmienkou sa určí, že ak je vygenerované číslo (napr. 3), tak sa čierna kocka zmení na žltú (číslo 3).
Bohužial, stojím a neviem si dať rady ako to spraviť. Pomohli by ste mi, poprípade poradili inú možnosť? Ďakujem vopred

 
Odpovědět
20.10.2015 15:17
Avatar
Lukáš Hornych
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na patrik.pa
Lukáš Hornych:20.10.2015 17:36

Do proměnné si dáš:

number = irandom_range(2,5)

no pak už jen určíš tu barvu:

switch(number)
{
        case 2: color = c_red; break;
        case 3: color = c_yellow; break;
        case 4: color = c_blue; break;
        atd...
}

A máš to :D

Editováno 20.10.2015 17:36
 
Nahoru Odpovědět
20.10.2015 17:36
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.