Diskuze: Mizející Textury(Blender)
Člen
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
nepřesouval jsi model nebo texturu?
ne,modely dávám do jedné složky a texturu jako takovou jsem nepoužil,tedy ne externí(přidal jsem uv sample(ať to je cokoliv)a štětcem kreslil přímo na model,zkrádka jsem přidal na celí model bílou barvu a pak jsem na něj kreslil červenou,černou,šedou a modrou)
A v menu tu texturu vies najst? Nebo si ji uloz externe. Uploadni ten soubor a ja se ti podivam jestli tam je
Kdyz o tom tak premyslim tu texturu asi nenajdes. Blender neuklada nepouzite textury pokud mu to vyslovene neprikazes. Tys sice tu texturu nakreslil ale pak jsi ji asi nikam nepridal do materialu.
Takže ještě jedno, a tentokrát z počítače.
1/ Otevři Blender
2/ Stiskni SHIFT-F10
3/ Vlevo dole vytvor nový obrázek a pojmenuj si ho.
4/ Jdi vpravo do Texture (vpravo)
5/ Stiskni F u nové textury (Save this datablock if it has no user)
6/ Vyber typ textury Image or Movie
7/ Přiřaď tomu tebou vytvořenou bitmapu. Můžeš použít také F, ale
mělo by to fungovat i bez něj.
8/ Ulož soubor Blenderu
9/ Zavři a znovu otevři soubor. Teď bys neměl texturu ani svou bitmapu
ztratit.
Poznámka:
Textura není totéž co bitmapa! Textura může mít i jiné typy.
POznámka2:
To že namapuješ bitmapu pomocí UV, ti jen zobrazí bitmapu na povrchu, když
používáš Texture Paint. Musíš objektu vytvořit materiál s texturou,
kterou namapuješ ze své bitmapy pomocí UV. No, snad jsem to dobře
vysvětlil. Když tak se ptej
Experimentuj
Nefunguje...když zmáčknu klávesu f nic se neďeje,zkoušel jsem to uložit file-external data-pack all itro .blend a píše to "No new files has been packed"
jééé už to funguje,hanpari se v podstatě trefil ale v uv editoru jsem musel dát image - save as local png
Zobrazeno 9 zpráv z 9.