Diskuze: Unreal engine - importování objektů
Člen
Zobrazeno 18 zpráv z 18.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Přijde mi divné, že chceš importovat .obj ale UE očekává FBX model.
Vždy, když importuji FBX, tak se mi to celé rozhodí na jednotlivé části a materiály. Na druhou stranu také objekt např. tohoto interiéru mi šel naimportovat bez chyby.
Dobře, nemáš v tom *.obj nějaké věci navíc ? efekty nebo nějaké speciality co jsi neměl v tom modelu co ti šel ? Nezkoušel jsi nějakou vetší dobu prostě počkat ? Nebo zkusit nedělat *.obj ale třeba *.FBX ?
Jak jsem říkal - .FBX se mi vždycky celé rozloží do jednotlivých částí. A efekty, ani speciality tam nebyly.
nedá se někde v UE zapnout nějakí konzole, která prozradí co se děje ?
Dá, ale pro toto nebude fungovat, jelikož jak jsem řekl - při nahrávání souboru celý UE zamrzne a dá se ukončit jedině přes správce úloh.
Je to úplně jedno, kterej to je model. Zkoušel jsem to se třema a ani
jeden nešel. Na této stránce si stáhni jakýkoliv model v jiném formátu,
než .OBJ, převeď ho v Blenderu do .OBJ a zkus ho nahrát.
https://archive3d.net/
a ty jsi to dělal stejně ? že jsi to v Blenderu převedl do .OBJ ?
Ano. Importoval v tom formátu, ve kterém jsem to stáhnul a exportoval v .OBJ
hm. možná tady může být chybka... zkus nejprve v blenderu vytvořit svůj model kterej pak exportuješ do *.OBJ
v tom případě bude chybka nejspíš v blenderu.
Při tom importu a exportu. Něco tam bude vadit
Zobrazeno 18 zpráv z 18.