Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Unreal engine - importování objektů

Aktivity
Avatar
pgarsky
Člen
Avatar
pgarsky:1.1.2018 14:28

Ahoj všichni,
problém spočívá v tom, že klasicky chci nahrát texturu ve formátu .obj, ale UE mi jí nechce nahrát. Přesněji řečeno to zcela zamrzne (pouze UE).
Koukněte se na screen nastavení importování. Screen zamrzlé obrazovky dodat nemohu, protože nejde vyfotit. Normálně vám to tedy popíšu.
Nahoře nadpis: Importing "Objekt" ... 100%
A pod tím: Importing FBX mesh

Mimochodem neimportuji nic velkého, pouze závěsy do interiéru.

Oboje na 100%. Nic se neděje, UE nejde ani vypnout, vždy ho musím vypnout přes správce úloh. Ale nevypadá, že by crashnul.

Nevíte, co by se dalo dělat?

Odpovědět
1.1.2018 14:28
Pokud ti něco jde těžko, znamená to, že jdeš tou správnou cestou...
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na pgarsky
dez1nd:2.1.2018 6:47

Přijde mi divné, že chceš importovat .obj ale UE očekává FBX model.

 
Nahoru Odpovědět
2.1.2018 6:47
Avatar
pgarsky
Člen
Avatar
Odpovídá na dez1nd
pgarsky:2.1.2018 10:41

Vždy, když importuji FBX, tak se mi to celé rozhodí na jednotlivé části a materiály. Na druhou stranu také objekt např. tohoto interiéru mi šel naimportovat bez chyby.

Editováno 2.1.2018 10:42
Nahoru Odpovědět
2.1.2018 10:41
Pokud ti něco jde těžko, znamená to, že jdeš tou správnou cestou...
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
dez1nd:2.1.2018 11:54

Psal jsi, že chceš importovat texturu, nemáš tedy někde zaškrtnuté nějakou funkci import mesh nebo něco takového ?

 
Nahoru Odpovědět
2.1.2018 11:54
Avatar
pgarsky
Člen
Avatar
Odpovídá na dez1nd
pgarsky:2.1.2018 12:03

Omlouvám se, ne texturu - objekt.

Nahoru Odpovědět
2.1.2018 12:03
Pokud ti něco jde těžko, znamená to, že jdeš tou správnou cestou...
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na pgarsky
dez1nd:2.1.2018 12:11

Dobře, nemáš v tom *.obj nějaké věci navíc ? efekty nebo nějaké speciality co jsi neměl v tom modelu co ti šel ? Nezkoušel jsi nějakou vetší dobu prostě počkat ? Nebo zkusit nedělat *.obj ale třeba *.FBX ?

 
Nahoru Odpovědět
2.1.2018 12:11
Avatar
pgarsky
Člen
Avatar
Odpovídá na dez1nd
pgarsky:2.1.2018 12:18

Jak jsem říkal - .FBX se mi vždycky celé rozloží do jednotlivých částí. A efekty, ani speciality tam nebyly.

Nahoru Odpovědět
2.1.2018 12:18
Pokud ti něco jde těžko, znamená to, že jdeš tou správnou cestou...
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na pgarsky
dez1nd:2.1.2018 12:38

Tak jestli to nespadne tak zkus počkat..

 
Nahoru Odpovědět
2.1.2018 12:38
Avatar
pgarsky
Člen
Avatar
Odpovídá na dez1nd
pgarsky:2.1.2018 13:03

Zkoušel jsem čekat 2 hodiny... A nic

Nahoru Odpovědět
2.1.2018 13:03
Pokud ti něco jde těžko, znamená to, že jdeš tou správnou cestou...
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na pgarsky
dez1nd:2.1.2018 13:05

nedá se někde v UE zapnout nějakí konzole, která prozradí co se děje ?

 
Nahoru Odpovědět
2.1.2018 13:05
Avatar
pgarsky
Člen
Avatar
Odpovídá na dez1nd
pgarsky:2.1.2018 13:20

Dá, ale pro toto nebude fungovat, jelikož jak jsem řekl - při nahrávání souboru celý UE zamrzne a dá se ukončit jedině přes správce úloh.

Nahoru Odpovědět
2.1.2018 13:20
Pokud ti něco jde těžko, znamená to, že jdeš tou správnou cestou...
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
dez1nd:3.1.2018 6:02

to se mi nějak nezdá, asi si stáhnu UE4 a požádám tě o ten model :) jestli budeš ochotnej ho sdílet jek kvůli nahrání :)

 
Nahoru Odpovědět
3.1.2018 6:02
Avatar
pgarsky
Člen
Avatar
Odpovídá na dez1nd
pgarsky:3.1.2018 16:36

Je to úplně jedno, kterej to je model. Zkoušel jsem to se třema a ani jeden nešel. Na této stránce si stáhni jakýkoliv model v jiném formátu, než .OBJ, převeď ho v Blenderu do .OBJ a zkus ho nahrát.
https://archive3d.net/

Editováno 3.1.2018 16:36
Nahoru Odpovědět
3.1.2018 16:36
Pokud ti něco jde těžko, znamená to, že jdeš tou správnou cestou...
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na pgarsky
dez1nd:4.1.2018 6:03

a ty jsi to dělal stejně ? že jsi to v Blenderu převedl do .OBJ ?

 
Nahoru Odpovědět
4.1.2018 6:03
Avatar
pgarsky
Člen
Avatar
Odpovídá na dez1nd
pgarsky:4.1.2018 15:23

Ano. Importoval v tom formátu, ve kterém jsem to stáhnul a exportoval v .OBJ

Editováno 4.1.2018 15:23
Nahoru Odpovědět
4.1.2018 15:23
Pokud ti něco jde těžko, znamená to, že jdeš tou správnou cestou...
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na pgarsky
dez1nd:5.1.2018 6:25

hm. možná tady může být chybka... zkus nejprve v blenderu vytvořit svůj model kterej pak exportuješ do *.OBJ

 
Nahoru Odpovědět
5.1.2018 6:25
Avatar
pgarsky
Člen
Avatar
pgarsky:5.1.2018 14:06

To mi funguje

Nahoru Odpovědět
5.1.2018 14:06
Pokud ti něco jde těžko, znamená to, že jdeš tou správnou cestou...
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na pgarsky
dez1nd:8.1.2018 6:07

v tom případě bude chybka nejspíš v blenderu.
Při tom importu a exportu. Něco tam bude vadit

 
Nahoru Odpovědět
8.1.2018 6:07
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 18 zpráv z 18.