Řešené úlohy k 6.-7. lekci programovacího jazyka Arduina
V minulé lekci, Čtení uživatelských vstupů v Arduinu, jsme se naučili zpracovávat uživatelské vstupy a ukázali si, jaké použít funkce pro textové řetězce a číselné hodnoty.
Následující tři cvičení vám pomohou procvičit základní znalosti programování v Arduinu z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte.
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Napište program, který vypíše malou násobilku pro čísla od
1
do 10
tak, aby mezi jednotlivými čísly byla
mezera. K vytvoření tohoto programu
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené programátorské úlohy v Arduinu na téma cykly a čtení uživatelských vstupů. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.