Samurai
Hru Samurai jsem rozpracoval ještě o letních prázdninách, pak jsem se k ní ale dlouho nevracel. Někdy v půlce Prosince jsem si řekl, že by se hra dala použít jako PF 2013. Tento projekt jsem dokončil, ale nebylo to ono. Když jsem se dozvěděl o soutěži devbookátor, řekl jsem si, že na hře skusím zapracovat a dostat jí do nějaké slušné podoby.
Samurai je skákačka, ve které je všechno složené ze čtverečků. Děj ještě přepracuji.
Můj Team se skládá ze mě (vývoj hry), mého bratra (připomínky k vývoji, testování), a čtyř dalších členů (testování a tipy k vývoji). Název zatím žádný nemáme.
Tuto stránku budu dál aktualizovat.
Aktualizace 14.1. : začal jsem pracovat na jiné grafice, odlišném menu a novém herním systému.
Hra byla vytvořena v roce 2012.