Diskuze:

Člen

Zobrazeno 23 zpráv z 23.
Dnešní vyhledavače se neřídí jen podle keywords a description meta tagů.
díky za info no toto jsou moje první informace v tomto směru, zkusím si o tom více vygooglit...
tak kod by měl být ok , čekal jsem ze když zadám třeba ty klíčova slova do vyhledávače tak mě to na tu stránku přesměruje ale je to asi málo.
Jestli ti jde o umístění ve vyhledávači, tak zkus zapracovat na SEO
optimalizaci, zajistit si odkazy na svůj web na jiných stránkách, použít
mikrodata, ... víc mě teď z hlavy nenapadá
// Ještě jsem zapoměl minimálně na sociální sítě
Dnešní vyhledávače se víceméně podle keywords a description neřídí, občas si ověřují, zda se v textu vyskytují, ale spíš prochází celkově text stránky.
Ok už alespoň vím co je SEO a čím se řídí , zamakám na tom...
SEO pravidlo číslo 1.:
Tag <title> vždy v hlavičke ako prvý!
<meta name="description" content="" />
<meta name="author" content="" />
<meta name="keywords" content="" />
Tyto tagy fungují k základnímu osvětlení významu tvého webu a jiných
věcí pro vyhledávač. Např do "description" se píše stručné vysvětlení
významu webu (např.Portfolio programátora josefa)
do "author" se píše autor webu
keywords neboli klíčové slova jsou něco jako tagy (např. programator,
theuer, html5, tvorba www)
Jinak pro SEO je nejduležitější hlavně obsah, potom odkazy na tvůj web
(ale NEPŘEHÁNĚT TO GOOGLE POZNÁ) a taky kód. Ale nejduležitější je
prostě ten obsah udělej validní web s lorem ipsum a velkou návštěvnost
nečekej
Je dobré si informaci vždy ověřit, ne jí okamžitě slepě uvěřit. Neznám jedinou stránku, která by titulek měla dříve než cokoliv jiného .
Podla keywords sa neriadia vobec - ignoruju ich. Co sa tyka tej prvej pozicii title v hlavicke, o tom som nikdy nepocul, pri kodovani sa vzdy riadim logickym usudkom - prvy vzdy charset.
Tak pro mě je momentálně primární to spíš pochopit než něco
realizovat, měl jsem o tom zastaralou představu Učím se to něco málo přes
14 dní myslím (html, CSS a [C#]) takže v něčem mám dost povrchní info.
Prostě jsem si odvodil z toho co jsem odkoukal, že když vyplním tydle 3 tagy
něčím specifickým existuje šance že to vyhledávač najde,
ale vzhledem ke kvantitě www je to dost unreal .
Prave naopak, nemozne to urcite nie je. Vyhladavace ale funguju na backlink algoritme, teda indexuju iba tie stranky, na ktore odkazuju ine. Pre priklad, vcera som si zalozil blog, a chcem aby ho nasli vyhladavace. Zaregistrujem sa teda na nejake forum, a vlozim prispevok s odkazom na moju stranku. Pokial vyhladavac dannu stranku uz indexuje, navstivi ju zasa a vsetky najdene odkazy ulozi a ked bude jeden crawler volny, odosle ich na indexovanie. Samozrejme mozes odkaz vyhladavacom podstrcit aj sam, tym ze svoj web odosles cez patricny formular.
No, oni je ignorují jako takové, ale například zjišťují přítomnost keywords v odkazech, nebo nadpisech.
Při (amatérském) SEO, je nejdůležitější obsah a kvalitní zpětné
odkazy.
Meta tag keywords je zcela zbytečný, vyhledávače na ně neberou zřetel.
Tag title a meta tag description jsou také důležité - většinou se
zobrazují ve výsledcích vyhledávání. Musí být unikátní na každé
stránce. Ovšem, jestli budou v kódu první, nebo šestý, je šumák.
Stejně se můžeš vybodnout na úzkostlivou validitu a podobné nesmysly.
Mimochodem, SEO optimalizace je blbost.
V jakém smyslu si myslíš, že je to blbost?
Ve smyslu, že SEO znamená: Search Engine Optimalization - Optimalizace pro
vyhledávače. Takže když někdo napíše SEO optimalizace, znamená to:
Optimalizace pro vyhledávače optimalizace. Ta jedna optimalizace tam jaksi
přebývá.
Zobrazeno 23 zpráv z 23.