Diskuze: Jak na kvalitni a dobre vypadajici web?

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Záleží na tvých zkušenostech. První web bych určitě dělal v rámcích. Pokud již rámce umíš, tabulka je podle mne lepší.
Ve skutečnosti je většina dnešních webů s dynamickým layoutem, ale k
tomu musíš umět několik dalších jazyků. Vše se musí postupně. Takže
frameset
Už první web bych udělal rovnou bez rámců a bez tabulkového layoutu. Zpočátku bude sice trochu nepohodlné kopírovat menu mezi podstránkami, ale stejně brzy přejdeš na skriptování v PHP a tam by ti rámce jen překážely.
Beztabulkový layout není obtížný, prostě dáš za sebe 2 DIVy a dáš jim atributy style="float:left". Zbytek najdeš na http://www.jakpsatweb.cz
Tomu kopírování jsem se chtěl právě vyhnout, přijde mi jako menší
zlo rámy než tohle
Dynamické layouty se dají udělat i v CSS. viz. @media screen
and(max-width: 900px) například, ale teď k věci.
Frame set se určitě někdy hodí, ale pro layout klasické stránky ne.
Podívej se na nějaké tutoriály o CSS. Např.: margin: 0px auto; ti
vycentruje element doprostřed, float nastaví obtékání elementu, clear
obtékání zastaví atd. Na to všechno přijdeš, chce to čas. Určitě ale
ne frame set
CSS neřeší vkládání navigačního menu, vždy potřebuješ další skriptovací jazyk. Pokud dotyčný začíná s HTML, není podle mne vhodné, aby se k tomu učil např. PHP a ani aby do každé stránky kopíroval ten samý layout, který půjde hodně špatně měnit. Šikovně umístěný iframe v tabulce mi přijde jako dobrá kompenzace.
Na otázku "dobre vypadajici web" ti môžem odpovedať, že je jedno ako to
spravíš či cez tabuľky alebo divi. Proste je potrebné sa naučiť niečo
ohľadom web designu, ako to funguje, farby, zoradenie, rozmiestnenie a pod..
Ono človek si to ani nevšimne, ale dobre weby, kde sa človek cíti dobre a
priehľadne, súvisa s niektorými faktormi.
Napríklad je najlepšie zatiaľ začať s týmto.
http://960.gs/
Ak by si potreboval niečo ohľadom toho vysvetliť tak kľudne sa pýtaj...
Zobrazeno 8 zpráv z 8.