NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
S účinností od 26. 3. jsme aktualizovali Zásady zpracování osobních údajů – doplnili jsme informace o monitorování telefonických hovorů se zájemci o studium. Ostatní části zůstávají beze změn.

Kritika webu http://misaz.wz.cz

Jak se ti líbí web?
10 hlasů
Přejít na web:
http://misaz.wz.cz

V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Aktivity
Avatar
Michal Žůrek - misaz:29.5.2013 18:28

Tak jsem se konečně uráčil přepsat můj původně ještě pouze HTML web. Web již je na PHP takže funguje i hlavička. :D

Prosím o hodnocení.

 
Odpovědět
29.5.2013 18:28
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Petr Nymsa:29.5.2013 18:30

Nevím, mě ta zelená přijde moc rušivá. Jinak http://validator.w3.org/check?… :P

Nahoru Odpovědět
29.5.2013 18:30
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michal Žůrek - misaz:29.5.2013 18:33

To je v index, který nikdo nevidí.

http://validator.w3.org/check?…

Protože víš jak:

Nastavení vkládání reklamy
(změna nastavení se uplatní pouze pro nově nahrané soubory, existující soubory ve Vaší prezentaci nebudou změnou ovlivněny, další důležité informace o tom, jak vkladání reklamy do uživatelských stránek funguje můžete nalézt zde)
Důrazně upozoňujeme, že (úmyslná) změna nastavení k zamezení banneru vede ke smazání účtu bez upozornění.

Umístění: nahoře (na úvodní stránce nebo v rámci)

Editováno 29.5.2013 18:33
 
Nahoru Odpovědět
29.5.2013 18:33
Avatar
Homo
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Homo:18.6.2013 19:43
Vítejte na mojí webové stránce
Toto je můj osobní web, je to web na kterém jsem se učil programovat HTML. Web byl založen asi 8.11.2011. Dnes web využívá PHP.

Vitani nikoho nezajima. V HTML se neprogramuje a ze jsi se na tom webu ucil taky nikoho nezajima tak jako kdy byl vytvoren nebo pomoci ceho je napsan.

Umím HTML, CSS, JavaScript, PHP, VB.NET, trochu C#, ASP.NET a Javu. Mojim prvni IDE na programovani (prvni bylo HTML) byl PSPad a na psaní programů ve VB.NET a C# Visual Studio 2010. Dnes programuji web, alikace VB.NET a C# ve Visual Studiu 2012. Na Javu pro PC používám eclipse a pro mobilní telefony NetBeens.

Asi si pletes slovesa jako umim a videl jsem. Co pouzivas za IDE taky nikoho nezajima.

http://misaz.wz.cz/page.php?page=pages/ome

Mas tady toho min nez na uvodni strance.

Když zrovan neprogramuji, hraji hry jako Farmerama, World Of Tanks a poslední dobou i World Of Warplanes.

Mas tam preklep a nikoho opet nezajima co hrajes za hry.

Nejvice me dostal odkaz na uspechy, kde jen uvadis ze jsi se zucastnil. :-D Jestli to beres jako uspech tak te lituji, protoze zapsat se nekam na soutez umi kazdy.

EDIT:// ted jeste koukam ze ten web mas na WZ, chudak ten kdo na ten web nahodou narazi, ze zelene se mu zacnou vypalovat oci a jak sjede vis na domenu tak si je vypali totalne :-D

Editováno 18.6.2013 19:46
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 19:43
1010011 1000101 1011000
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Homo
David Hartinger:18.6.2013 19:45

Asi jsi se špatně vyspal, to je nám sice líto, ale Misaz programovat umí a několikrát nám to tu dokázal.

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 19:45
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Odpovídá na Homo
Neaktivní uživatel:18.6.2013 19:48

Asi se celkově špatně vyspal, protože kdyby nikoho nezajímalo co umí a v čem dělá, tak co tam asi bude psát?

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 19:48
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Зайчик:18.6.2013 19:49

OHOHOOOO tak to je nářez :D tak jdeme na to ;)

  1. absolutně odpornej web
  2. wz.cz ? snad nejhorší free hosting
  3. Umím HTML, CSS, JavaScript, PHP, VB.NET, trochu C#, ASP.NET a Javu. -> jsi roztomilý pokud si to opravdu myslíš .. ale myslím že jsi začal vtipem
  4. absolutně hnusný barvy
  5. "Ve většině z nich se i umístím, je to především tim, že mi jen málokdo zvládne konkurovat" hahaahaha

6.
zurek.michal@email.cz
zurmich@volny.cz
<- super něco na bombovaní
7. "Když zrovan neprogramuji, hraji hry jako Farmerama, World Of Tanks a poslední dobou i World Of Warplanes." <- koho to zajímá?
8. smaž celej web
9. fakt mě web dost pobavil ale v prospěch lidstva to smaž
10.jo a ještě :D ty "úspěchy" ty vole .. jsem se smál asi 10minut :D

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 19:49
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Neaktivní uživatel:18.6.2013 19:52

Když bych pominul roztodivné barvy a poměrně zvláštní a někdy méně srozumitelnou stavbu vět, tak to není zlý :)

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 19:52
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Homo
Člen
Avatar
Homo:18.6.2013 19:53

David Hartinger Nepsal jsem nic o tom ze neumi programovat. V polovine tech jazycich napsal jen Hello World a uz je umi...
Neaktivní uživatel U jeho znalosti jsem nepsal ze to lidi nezajima :-) V jake IDE dela to lidi fakt nezajima, kdyz nekdo na nej narazi tak ho akorat bude zajimat jestli splni ukol.

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 19:53
1010011 1000101 1011000
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Hartinger:18.6.2013 19:55

Mě se taky líbí, není to nic extra, ale prostě takovej normální osobní web, i nějaký ten obsah tam je.

Nechápu, co mají proti úspěchům, všude píše že vyhrál věcnou cenu, asi mu závidí :`

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 19:55
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Homo
David Hartinger:18.6.2013 19:56

FYI portoval asi 50 tutoriálů z C# do VB, umí věci jako delegáty a další pokročilé struktury jazyka. Vypadáš teď opravdu hloupě, protože si jen bez dostatečných informací honíš ego, ale tady ne nesprávném místě.

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 19:56
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Odpovídá na Homo
Neaktivní uživatel:18.6.2013 19:57

On to dost pravděpodobně nebude web pro případné zaměstnavatele, ale spíš pro kamarády a lidi z devbooku, ty by to naopak zajímat mohlo ;)

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 19:57
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Petr Nymsa:18.6.2013 20:00

No nechci tu do toho moc rejpat. Ale když jsi něco vyhrál proč to neumístit do nějakých referencí ? :) Proč nenapsat si třeba že mám ten a ten certifikát a že jsem se umístil tu a tu ? :) Jen tak čistě pro zajímavost, nech nás se taky zasmát nad tvými úspěchy ;)

Editováno 18.6.2013 20:01
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:00
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Neaktivní uživatel:18.6.2013 20:02

To že zrovna vás dva to nezajímá, neznamená že to nebude zajímat ostatní. A myslím, že kdybyste chtěli psát kritiku pro weby, tak byste si na ostatních smlsli daleko víc, takhle to vypadá že si potřebujete vylít srdíčko na Misazově práci ...

Editováno 18.6.2013 20:03
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:02
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Зайчик:18.6.2013 20:04

Děláš jako by bylo něco těžkého přepisovat tvoje články do VB když to jsou skoro stejný jazyky. :D A myslím, že bych to bez pochyb zvládul taky a to jsem vžviotě VB neviděl a vidět nechci. :) Každopádně, se určitě nadřel více jak ty při přepisování C# do javy. :`

Zirko : Já programovat neumím, jsem hloupý občan a žádné životní úspěchy nemám natož v programování kde umím sotva hello world v javě. ;)

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:04
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Neaktivní uživatel:18.6.2013 20:06

Můžeme si tady všichni říct že bysme to zvládli, ale kdo z nás by byl ochotný do toho jít? (Netvrdím že bych to 100%-ně zvládnul, navíc mě VB ani nijak neláká a jsem poměrně dost netrpělivý :P )

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:06
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Homo
Člen
Avatar
Homo:18.6.2013 20:06

David Hartinger Preportovat par clanku neni moc tezke... C# a VB jsou dva jazyky, na webu jich ma vypsano o hodne vic.
Petr Nymsa Cena utechy taky cena, tak proc to nezverejnit a certifikat na utechu mu udelame taky za zucastneni :-D
Neaktivní uživatel jaka prace? na tomhle nekdo pracoval?

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:06
1010011 1000101 1011000
Avatar
Odpovídá na Homo
Neaktivní uživatel:18.6.2013 20:08

I kdyby jenom zkopíroval nevím kolik článků a upravil maličko kód do VB (a asi oba víme, že to nebylo jenom o tom), tak je výsledek naprosto dostatečný. Když to vemu z jinýho pohledu - lidi se podle toho VB bez problémů učí, tak to nebude zas tak špatná práce ne?

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:08
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Petr Nymsa:18.6.2013 20:09

"Životní úspěchy" ? Co považuješ za životní úspěch ? Už jsem také vyhrál několik, myslím, že i dobrých soutěží, ať už to byla soutěž o mobil, včera například o Xbox nebo sand všem středoškolákům SOČ kde jsem se umístil v kraji na 3. místě, což není špatné a proč si to třeba někam nenapsat.. já to sice nemám ale proč by on nemohl ? Tady to prostě vypadá že skoro, já nevím, závidíš... arogance je ovšem u tebe na velmi vysoké úrovni :)

Editováno 18.6.2013 20:10
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:09
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Зайчик:18.6.2013 20:09

v tom problém není, že je to správně :D ale pokud přepíšu C# do objective C podle googlu :D tak umím programovat jak říká draco? :) přesvědčím vás? :P

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:09
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Neaktivní uživatel:18.6.2013 20:10

Ale zase řešíme něco krapet jiného. Kdo má zájem v diskusi ohledně Misaze a krom jeho webu pokračovat, založte si vlákno ve volné diskusi, použijte soukromé zprávy nebo cokoliv jiného, abych to nemusel zbytečně zavírat :)

Editováno 18.6.2013 20:12
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:10
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Petr Nymsa:18.6.2013 20:17

"Ve většině z nich se i umístím, je to především tim, že mi jen málokdo zvládne konkurovat" s tím zase souhlasím :) Na novým webu, teď mi klidně rozmlaťte kamenem hlavu :D stávající web je otřesný a už mám nový a ten se mi líbí a nejen mě což je velký znamení :D eh, zpátky k věci .. tohle je trochu, no mě to nesedí :). Já klidně sám o sobě napíšu že jsem to a to, že jsem se umístil zde a zde ale tady to trochu smrdí povýšeností a povrchností :)

Editováno 18.6.2013 20:18
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:17
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Michal Žůrek - misaz:18.6.2013 20:30

6. numusíš se bát, outlook má i doplňky a některé spam filtry jsou celkem povedené.

 
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:30
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Michal Žůrek - misaz:18.6.2013 20:32

ne to píši jenom ti, co si ani jeden z těch odkazů nerozklikli.

 
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:32
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michael Olšavský:18.6.2013 20:33

Souhlasím. Neříkám, že Misaz není dobrý, ale poslední dobou se mi zdá, že mu to nějak stoupá do hlavy (nechci ho schazovat...) ;-)

 
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:33
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Michael Olšavský:18.6.2013 20:41

Jinak k webu. Design se mi moc nelíbí. Působí to na mě jako stará web z estránek nebo tak něco(je jasné, že sis to napsal sám. To neříkám). Proč tolik souborů se styly na tak malý web? Moc se mi tam nelíbí ten javascript. Moc nevidím důvod(řekl bych, že se to dá napsat přes css a nějaké posouvání stránky...) a hlavně proč je tam dvakrát <script>? Vždyť je to po sobě. A nakonec taková neprogramátorská věc. ČEŠTINA. Nejsem žádný češtinář, ale to slohové podání mě vůbec nezaujalo, pořád se opakuješ a v menu záložka O Mě, toho se nedalo nevšimnout.

 
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:41
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Michal Žůrek - misaz:18.6.2013 20:46

<script>? Pokud vím dobře tak ten je jenom v reklamě a tu já neovlivním.

Čeština mi nikdy nešla, díky, opravím.

Skusil jsem změnit alespoň barvičky. Je to lepší?

 
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:46
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Petr Nymsa:18.6.2013 20:47

Už jsem to říkal, mě ty barvy tam nesedí, je to moc zelené. Zkusil jsi kombinaci pro text bílý podklad ale klidně odkazy a menu touhle zelenou ? :)

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:47
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Michael Olšavský:18.6.2013 20:48

Jo :-) To se mi líbí víc. Říkal jsem si, co ten skript má dělat. Moc jsem to nestudoval. Jestli je to reklama, tak dobrý :-)

 
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:48
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Michal Žůrek - misaz:18.6.2013 20:50

(zakrytá) reklama :D Na webu teď JS vůbec nepoužívám.

 
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 20:50
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Neaktivní uživatel:18.6.2013 21:01

(zakrytá) reklama je dost pravděpodobně proti podmínkám používání free hostingu :)

Nahoru Odpovědět
18.6.2013 21:01
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
albertpatera
Tvůrce
Avatar
 
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 22:04
Avatar
Ben Žour
Tvůrce
Avatar
Ben Žour:18.6.2013 23:17

Osobně musím konstatovat že názory které zde padly si nezasloužíš /*alespoň z části*/. Na webu je užito plno pratik a návyků, které dokazují že HTML a k němu přidruženým prvkům v zásadě rozumíš. Používáš HTML5 tagy /*ačkoli občas je to tam trošku zvláštní :-)*/, kód máš relativně v pořádku, URL je očividně skrze PHP ale zrovna "pretty" není, ale tak proč ne.

To co zde pokulhavá je rozhodně laciný design, který je nezajímavý, bez nápadu a také bez větší snahy o jeho rozčlenění. Příšerná barva a do toho tvůj výsledný layoutový kočkopes opravdu nedělají dobrý dojem.
Nepěkně stylisticky sepsaný a nelogicky rozčleněný text + rubriky jsou pak na další kapitolu, s tím myslím ale že si musíš umět pohrát sám.

Editováno 18.6.2013 23:18
 
Nahoru Odpovědět
18.6.2013 23:17
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Kit:19.6.2013 9:16

Koukám, že místo reklamního proužku sis pořídil reklamní lištu :)

Ta stránka je možná správně ohledně HTML, ale třeba v nadpisu vidím 5 zbytečných slov. 5 souborů CSS místo jednoho je příliš, zejména na tak jednoduchý web. Barva pozadí je mi docela sympatická, možná by pozadí menu mohlo být trochu kontrastnější. Texty se mi překrývají přes sebe, zřejmě nějaká chyba v pozicování.

Nahoru Odpovědět
19.6.2013 9:16
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Neaktivní uživatel:19.6.2013 9:22

Pár povětšinou drobností, na kterých by asi ještě šlo zapracovat:

web

  • O mě/O Mně - menu vs obsah stránky
  • u stráněk O mně (jinde nadpis než u zbytku) a Nahlásit problém (umístění textarea, tlačítka...) - posunutě se zobrazuje (zkoušeno v prohlížečích: aktuální verze FF, Chrome, IE)
  • pozadí - možná zvolit ještě jemnější odstín...?

tag article

  • to pozadí mi tam prostě nesedí, možná výběr jiné barvy či nějaká kombinace ?(například border v barvě, co máš vlevo nahoře v headeru stránky, příp. jinou barvu, a pozadí articlue bílé nebo nějaký jemný odstín)?
  • co máš ten seznam u školy, tak by nebylo od věci alespoň nějaké menší odsazení mezi položkama - s tim podtrženim se to nečte nejlíp
  • písmo - u běžného textu mi tam něco nesedí, ale nvm...
Nahoru Odpovědět
19.6.2013 9:22
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Kit
Michal Žůrek - misaz:19.6.2013 14:18

pošli screenshot, mě se vše pozicuje dobře v chromu, mozzile i IE

Neaktivní uživatel : dík, konečně užitečný příspěvek. Když tam byla barva z levého rohu, tak se to tady lidem nelíbilo :( . Do běžného textu dám Calibri. O mě jsem opravil za O mně (v navigaci), opravím ještě v nadpisu stránky. Na nahlásit problém (na které si někdo včera neodpustil sprostá slova) to taky opravím.

Stylesheety mám záměrně rozdělené, abych se v nich i po půl roce vyznal.

 
Nahoru Odpovědět
19.6.2013 14:18
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Kit:19.6.2013 14:32

Stylesheety máš zřejmě rozděleny, abys uštval webserver :)

CSS se editují odděleně, ale před nahráním na webserver se spojují do jednoho. Není to žádná práce navíc, generátory CSS to běžně dělají.

Posílám screenshot.

Nahoru Odpovědět
19.6.2013 14:32
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Neaktivní uživatel:19.6.2013 22:55

Možná problém bude v tom, že tam máš jen jednu barvu (opravdu to působí "až moc zeleně") - kdybys použil ohraničení (nebál bych se jít i do nějakého kontranstu a vůbec doladit ostatní barvy mimo headeru/loga), kde bys měl zvolil barvu ohraničí za X (asi nějaký tmavší odstín zelené) a barvu pozadí articlu Y (asi by šla mimo bíle i taková světlá žluto-zelená) - tim můžeš dosáhnout "sem se podívej, tady je to důležitý" efektu (pokud bys nic nevybral, dycky de použít třeba i ta bílá, který by ti do celkovýho vzhledu stránky měla jít).

Pro inspiraci, co k sobě může jít, můžeš použít např.:
http://www.colourco.de/
případně si udělat printscreen stránky a hrát si s nim v nějakym grafickym editoru, kde bys akorát měnil odstíny, dokud to nebude vypadat dobře (dyžtak požádej někoho v okolí o názor, jak to vypadá/co by šlo vylepšit, případně udělat x návrhů a podivat se na ně po x dnech/týdnech, abys měl dostatečný odstup)

Nahoru Odpovědět
19.6.2013 22:55
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Petr Čech
Tvůrce
Avatar
Petr Čech:1.7.2013 21:33

je to nevalidní

Nahoru Odpovědět
1.7.2013 21:33
the cake is a lie
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:1.7.2013 21:49

Mně se Misazuv web líbí zelená je moje nejoblíbenější barva i ,když si myslím, že to trochu s tou zelenou barvou prehnal, tak i prěsto se mi jeho web líbí.

 
Nahoru Odpovědět
1.7.2013 21:49
Avatar
Odpovídá na Petr Čech
Michal Žůrek - misaz:1.7.2013 21:52

chyby jsou jenom v reklamě se kterou nic neudělám. :(

 
Nahoru Odpovědět
1.7.2013 21:52
Avatar
CutThroat
Člen
Avatar
CutThroat:1.7.2013 21:57

Nevím, zda-li je reklama na osobním portfoliu zrovna ta nejlepší volba, jak prezentovat svou práci.

 
Nahoru Odpovědět
1.7.2013 21:57
Avatar
Odpovídá na CutThroat
Michal Žůrek - misaz:1.7.2013 21:57

A co mám s freehostingem dělat?

 
Nahoru Odpovědět
1.7.2013 21:57
Avatar
 
Nahoru Odpovědět
1.7.2013 22:05
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Davemal:1.7.2013 22:07

Zkus endoru to je dobrý freehosting.

 
Nahoru Odpovědět
1.7.2013 22:07
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Michal Žůrek - misaz:1.7.2013 22:07

kdo dává freehosting bez reklamy?

 
Nahoru Odpovědět
1.7.2013 22:07
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Davemal:1.7.2013 22:08

To asi nikdo teda zatím se snad žádný bez reklamy neviděl.

 
Nahoru Odpovědět
1.7.2013 22:08
Avatar
Odpovídá na Davemal
Michal Žůrek - misaz:1.7.2013 22:11

endora do free taky dává reklamu

 
Nahoru Odpovědět
1.7.2013 22:11
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Davemal:1.7.2013 22:15

Já vím ale není tam tak vidět a není to většinou vir :-D.

 
Nahoru Odpovědět
1.7.2013 22:15
Avatar
Neaktivní uživatel:1.7.2013 22:35

Design se mi moc nelíbí, udělal bych to monotónnější, a border-radiusy bych dal pryč úplně. Panel dole je asi nejlepší z designu. :D
Po obsahové stránce se mi to nelíbí vůbec, chtělo by to lépe sepsat, možná i přímo nasadit téma webu, není vůbec vidět, co je ten web zač.
Celkově to na pohled špatné není, ale není to ani dobré. Takový průměr - 5/10.

Nahoru Odpovědět
1.7.2013 22:35
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 50 zpráv z 69.