Card dungeon
Tato hra není zaměřená na příběh, ale na štěstí a logiku. Na základě logických pravidel se v ní posouvají karty s hrdinou, nepřáteli a různými bonusy. Cílem hry je přežít co možná nejdéle.
Použitý software
Na tvorbu hry jsem použil crossplatform engin libGdx a Javu, ale mám v
plánu ji vydat jen na Android. Mimochodem, toto je můj první projekt
založený na libGdx, takže to bude výzva, držte mi palce
Pokrok
(24.7.19) Zde se s vámi budu dělit o průběh vývoje, budu to tu postupně aktualizovat a přikládat screenshooty. Aktuálně pracuji na pohybu jednotlivých karet, a protože grafika není nic moc, tak ji mám v plánu do vydání demoverze předělat.
V aktuálním stavu mi vše funguje cca na 30% a grafika je mizerná, viz screen

UPDATE (26.7.19)
Dokončil jsem mechaniku pohybu karet, karty se budou pohybovat následovně: Pokud se hráč pohne z řady / sloupce, karta za ním bude nahrazena kartou zespodu a karta zespodu bude nahrazena novou kartou. Tento princip se uplatňuje v každém směru a na každém poli kromě rohů. Když se hráč pohne z rohu, karta za ním bude nahrazena kartou ze středu a karta ze středu bude nahrazena kartou z konce. Karta z konce pak bude nahrazena novou kartou.
A na závěr jsem předělal grafiku, viz screen:

Soutěž
Projekt byl vytvořen do programátorské soutěže ITnetwork summer 2019.
Vyjádření poroty
Porotce | Bodů | Hodnocení |
---|---|---|
![]() David Jančík |
6 | Card dungeon na mě působí velmi dobře, člověk přemýšlí, co má dělat, ale hru pak rychle pochopí i bez návodu a je vcelku chytlavá. Hra vypadá, že se generuje náhodně, takže občas je ze začátku spousta mečů a pak v průběhu hry nejsou žádné a někdy naopak. Člověk tedy nemůže promýšlet moc dopředu co bude dělat, protože neví, co se stane. Možná by to chtělo generovat tak, aby bylo možné hru vždy pokořit a udělat takový krok, aby hráč přežil. Teď mi přijde, že je to jen o náhodě. Očekával bych obchůdek, kde si budu za coiny moci koupit věci, co mi pomohou v dalším progressování, ale tlačítko v menu nefunguje. |
![]() Michal Čápka |
8 | Super nápad a chytlavá minihra. Oceňuji ručně kreslenou grafiku a hudbu. Trochu mi chyběly zvuky interakcí, např. když člověk zabije příšeru, vezme coin/brnění atd. Nechápu význam mincí, v menu tlačítko dolaru nic nedělá. |
![]() David Čápka |
9 | Parádně zvládnutá mobilní hra, chválím hudbu, škoda, že chybí zvukové efekty. Gameplay je až návykový, custom grafika, hezké animace, dobrý nápad, má to všechny předpoklady parádní hry. Bodík strhávám proto, že mi přijde, že ve hře po chvíli již nejde nic moc dělat, chtělo by to nějakou možnost dalšího progressu (typu kupování lepších zbraní za coiny). |
Galerie

Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 14x (20.99 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce Java