Avatar
Vendasky
Člen
Avatar
Vendasky:1.9.2014 18:03

Dostala se mi do ruky zablokovaná Sony Xperia Miro s překročeným počtem odemykacích gest a majitel zapomněl bezpečnostní otázku a přes Google účet to nelze odemknout i se správným heslem. Nevíte někdo jak ji odemknout aby se zachovala všechna data?
Předem děkuji za všechny odpovědi.

 
Odpovědět 1.9.2014 18:03
Avatar
Člen
Člen
Avatar
Odpovídá na Vendasky
Člen:1.9.2014 18:06

Aby sa zachovali data? Neda sa

Nahoru Odpovědět 1.9.2014 18:06
...
Avatar
Pavel Junek
Redaktor
Avatar
Pavel Junek:1.9.2014 18:12

Přes Google účet to jít musí...

 
Nahoru Odpovědět  +1 1.9.2014 18:12
Avatar
Samuel Illo
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vendasky
Samuel Illo :1.9.2014 18:15

A zadávate správny mail na Google účet? :D

Nahoru Odpovědět 1.9.2014 18:15
www.samuelillo.com | www.github.com/lamka02sk
Avatar
Člen
Člen
Avatar
Člen:1.9.2014 18:24

btw... tie data su na pamatovke?
EDIT:// data myslim obrazky, videa, hudba :)

Editováno 1.9.2014 18:24
Nahoru Odpovědět 1.9.2014 18:24
...
Avatar
Pavel Junek
Redaktor
Avatar
Pavel Junek:1.9.2014 18:55

Ale jestli to prostě z nějakého důvodu nefunguje, tak jedno řešení tady je: Všechny data, který můžeš (fotky, videa, ...), si zazálohuj přes USB do PC. Vyndej SD a restartuj mobil do továrního nastavení. Mobil normálně zapni a přihlas se účtem Google, který jsi v mobilu předtím používal. Všechna data jako kontakty, nebo WiFi hesla by se ti do telefonu měli znovu stáhnout (včetně aplikací), protože jsou zálohovaná na serverech Google.

//EDIT: ale není to úplně beze ztrát a není jisté že se ti to určitě obnoví!! (ale mě se to povedlo a ztráty byly téměř nulové :) )

Editováno 1.9.2014 18:57
 
Nahoru Odpovědět  +2 1.9.2014 18:55
Avatar
Vendasky
Člen
Avatar
Vendasky:28.9.2014 13:19

Všem díky za odpovědi , už je to vyřešeno.

 
Nahoru Odpovědět 28.9.2014 13:19
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Vendasky
David Čápka:28.9.2014 13:42

Pokud je problém vyřešený, tak prosím označ řešení, pomůže to jeho autorovi a i lidem, kteří ho budou také řešit a narazí na tuto diskuzi.

Nahoru Odpovědět 28.9.2014 13:42
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Vendasky
Člen
Avatar
Vendasky:12.10.2014 16:45

Telefon nebyl připojen ne wifi a měl vypnutá mobilní data. A proto nebylo možné se přihlásit přes Google účet.Přeflashování vše vyřešilo.

 
Nahoru Odpovědět 12.10.2014 16:45
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.