Diskuze: Akce za dobu reálného času, nezávisle na FPS.
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Mal by si si implementovat deltaTime
do tvojho game loopu. Tuto
je o tom pekne napisane: http://gafferongames.com/…ur-timestep/
Ak mas viac otazok, tak pis.
Ano, deltaTime v loopu mám a teda jak pomocí něj vykonám úlohu za určitý čas?
Ahoj, teď by mělo stačit jen jednoduše k pozici přičíst rychlost * čas mezi 2 snímky
Mám pocit, že je to napsané v odkazu co napsal dobrakmato, ale v případě že ne tak
staryCas = ziska_ubehnuty_cas();
while (true)
{
novyCas = ziska_ubehnuty_cas();
meziCas = novyCas - staryCas;
staryCas = novyCas;
}
Promiň víc ti asi neporadím, v javě nedělám, btw vycházel jsem z právě onoho odkazu.
Ved deltaTime je cas medzi dvoma snimkami. Pisal si, ze ho mas, tak jednoducho ten vektor rychlosti (alebo uz cokolvek, co robis), vynasob tym deltaTimom.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.