Diskuze: Člověče nezlob se
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
No já jsem to vždycky dělal takto:
Rectangle rectangle[][];
//...
if(rectangle[x][y].contains(MouseX, MouseY)){
//...
}
BTW: co myslíš tímto : přes souřadnice (což mi nepřijde dobré v člověče nezlob se), to víš snad o něčem co na to nepotřebuje souřadnice?
Myslel to tak, že "ručně" porovnávat není moc originální nápad-
obzvlášť když můžeš mít hrací pole do různýho tvaru- pamatuju si
např. kulatý, nebo do tvaru hvězdy, apod.
(řekl bych)
Jak píše 3xvodnik3x, přijde mi to takový zdlouhavý.. ale je to možná
jediný způsob, pokud to nechci dělat přes komponenty jako jPanel...
Ale díky
teď mě napadlo..
Co si indexovat hrací políčka?
Následně si udělat třídu figurka- která si může uchovávat barvu
hráče, a index pole, kde je
(v tomhle případě by bylo výhodný mít "domečkový" políčka
zvlášť)
A kvůli naklikávání polí si můžeš i do třídy políčka dát proměnnou něco jako souřadnice, nebo klidně i přímo objekt jako rectangle nebo elipsu, která by ti řikala, kde daný pole je
Zobrazeno 5 zpráv z 5.