Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se PHP. A zároveň využij akce až 30 % zdarma při nákupu e-learningu. Více informací.
Hledáme asistenty pro kurzy programování - pohodová brigáda. Více info
discount 30
Avatar
Honza.L
Člen
Avatar
Honza.L:28. března 21:56

Zdar,
po absolvování místního kurzu C# jsem si napsal vlastní hru. Simulátor závodů. Jelikož teď budu muset přejít na Javu, tak bych rád hru přepsal a dál postupně rozšiřoval. Vím, že v aplikaci mám chyby, proto bych poprosil místní zkušené programátory o konzultaci.
Zajímal by mě celkový přístup ("architektura", nějaký patern?, rozvržení tříd, co by která třída měla řešit)
Mám už připravenou a odzkoušenou Client-server komunikaci, ale dřív než zkvalitním základ, to tam nechcí přidávat.
Pokud se nám podaří to dát nějak pěkně dohromady, tak rád pošlu láhev dobrého alkoholu.
Git: https://github.com/…s/NascarRace
Lehký popis hry:
Okruh s nastavitelnou délkou
V závodním roštu několik závodníků
U závodníka lze nastavit typ pneumatiky a palivo
Podle typu pneu a míry paliva se vypočítáva maximální rychlost = čas na jedno kolo
Po každém kole dojde k přepočítaní rychlosti
Závodnící můžou jezdit na pit stop, kde můžou vyměnit pnumatky a dočerpat palivo.
Lze zapnout míru nahodilosti "forma v kole", která upravuje čas na kolo
Pokud klesne hodnota opotřebení pneu po nějakou mez (40%) objevuje se možnost píchnutí
Když závodníkovi dojde palivo, nebo píchne, tak se mu rapidně sníží rychlost.

 
Odpovědět
28. března 21:56
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.