Diskuze: GUI - nefunkční tlačítka

Tvůrce

Zobrazeno 12 zpráv z 12.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Nato by se hodil obrázek "Static, static everywhere"
Nepoužívej statiku, pak se v tom třeba bude dát vyznat. Už jako první fail vidím, proč třída Hrac dědí z Game? Game je snad nějaký hráč ? To samé PC. Nesmyslné pojmenování objektů. Zkus si to promyslet v hlavě nejdřív.
Smazat a napsat znovu, protože takhle se neprogramuje. Přečti si zdejší seriál o OOP.
Správně jsi napsal slovo obsahuje. V tom případě nesmíš použít dědičnost, ale kompozici, která vystihuje slovo "obsahuje". Kdyby tam bylo slovo je, tak by to znamenalo výzvu k použití dědičnosti.
Ok pokusím se poučit z chyb a opravit to. Díky za bleskurychlou reakci.
Jestli se chceš nechat inspirovat:
http://www.itnetwork.cz/dev-lighter/263
Vzal jsem tvou třídu GameWindow a trochu ji upravil podle sebe. Funguje tak,
že po kliknutí na tlačítko se vypíše v konzoli jméno tlačítka. Místo
toho si tam můžeš dát co chceš.
Díky za pomoc pokusím se to nějak upravit. Při nejhorším začnu znova. Aspoň se to pořádně naučím.
Zobrazeno 12 zpráv z 12.