Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: JAVA - PROJEKT

Aktivity
Avatar
ond.fal
Člen
Avatar
ond.fal:15.6.2015 21:14

Ahoj, ve škole jsme dostali zadání, potřeboval bych poradit s kódem jak by to nějak mělo vypadat. Díky

Zadání:

1. Vytvořte třídu Lod, která bude jako vlastnosti obsahovat rychlost (v km za hodinu) a
jméno, dále pak metody: dva konstruktory, metody set, get a toString. Od třídy Lod
odděďte třídu Plachetnice, která bude mít navíc vlastnost určující, jestli má napnuté
plachty. Pro třídu vytvořte metody: 2 konstruktory, metody set, get a toString.
V metodě main vytvořte jeden objekt typu Lod a jeden typu Plachetnice a informace o
nich vypište na obrazovku pomocí metody toString().
2. V metodě main vytvořte další Lod a Plachetnici, tentokrát použijte konstruktory, které
jste nepoužili v bodě 1. Plachetnici pak změňte jméno na “Santa Maria”.
3. Ve třídě Lod napište metodu, která převede rychlost v km/h na uzly. Metodu použijte
ukázkově Santa Maria v metodě main.
4. V metodě main vytvořte ArrayList, do kterého budete moci ukládat jak lodě, tak
plachetnice. Uložte do něj několik lodí a několik plachetnic vypište na obrazovku
informace o všech uložených lodích.

 
Odpovědět
15.6.2015 21:14
Avatar
Jan Vargovský
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na ond.fal
Jan Vargovský:15.6.2015 21:15

Není tam nic složitého a máš tam vše popsáno, s čím tedy potřebuješ pomoct?

 
Nahoru Odpovědět
15.6.2015 21:15
Avatar
ond.fal
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
ond.fal:15.6.2015 21:28

Potřebuji napsat celý kód, ale nevím si s tím vůbec rady. Zkoušel jsem to asi 10x napsat, ale nic. Je to projekt, který potřebuji do 00:00 odevzdat. :(

 
Nahoru Odpovědět
15.6.2015 21:28
Avatar
Jan Vargovský
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na ond.fal
Jan Vargovský:15.6.2015 21:31

Tak nám pošli nějakou ze tvých "10" verzí.

 
Nahoru Odpovědět
15.6.2015 21:31
Avatar
Adam Ježek
Tvůrce
Avatar
Adam Ježek:15.6.2015 21:32

Takhle tě celá komunita vymínuskuje a nic nebude. Neděláme tu za ostatní úkoly do školy, ale pomáháme. Zkoušel si to asi 10x napsat, tak ukaž co jsi vytvořil a co ti nešlo, my ti poradíme. A hned první bod, pokud nejsi schopen vytvořit třídu s proměnnou, tak nevím, co na té škole děláš.
Jinak tvůj cečer vidím jako <a href="http://­www.itnetwork­.cz/java/oop">rychlo­kurz OOP v Javě </a>. Z prvních pár článků by si se moh uchytit k něčemu použitelnému :)

Nahoru Odpovědět
15.6.2015 21:32
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar
ond.fal
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
ond.fal:15.6.2015 21:36

Mám dvě třídy. S Mainem si rady též nevím.

Editováno 15.6.2015 21:39
 
Nahoru Odpovědět
15.6.2015 21:36
Avatar
ond.fal
Člen
Avatar
Odpovídá na ond.fal
ond.fal:15.6.2015 21:37

public class Lod {

protected String jmeno;
protected int rychlostkmh;

public Lod (String jmeno, int rychlostkmh){
this.jmeno = jmeno;
this.rychlostkmh= rychlostkmh;
}

public Lod(){
this("NA", 0);
}

public String getJmeno(){
return jmeno;
}

public void setJmeno(){
this.jmeno = jmeno;
}

public int getRychlostkmh(){
return rychlostkmh;
}

public void setRychlostkmh(){
this.rychlostkmh = rychlostkmh;
}

public String toString(){
return "Loď se jmenuje " + jmeno + " a jede rychlostí " + rychlostkmh + "km/h";
}

}

 
Nahoru Odpovědět
15.6.2015 21:37
Avatar
ond.fal
Člen
Avatar
Odpovídá na ond.fal
ond.fal:15.6.2015 21:37

public class Plachetnice extends Lod{

private boolean plachty;

public Plachetnice (String jmeno, int rychlostkmh, boolean plachty){

super(jmeno, rychlostkmh);
plachty = true;
if (rychlostkmh < 0)
plachty = false;

}

public String getJmeno(){
return jmeno;
}

public void setJmeno(String jmeno){
this.jmeno = jmeno;
}

public int getRychlostkmh(){
return rychlostkmh;
}

public void setRychlostkmh(int rychlostkmh){
this.rychlostkmh = rychlostkmh;
}

public String setString(){
String t = "NAPNI PLACHTY";
String f = "STÁHNI PLACHTY";
if(plachty = true)
return t;
else
return f;
}

public String toString(){

return "Loď se jmenuje " + jmeno + " a jede rychlostí " + rychlostkmh + " a " + plachty.toString;
}
}

 
Nahoru Odpovědět
15.6.2015 21:37
Avatar
B42P6
Člen
Avatar
Odpovídá na ond.fal
B42P6:15.6.2015 23:29

Skús viac konkretizovať čo je problém. Kód som prešiel tak okrajovo a vidím v ňom pár chýb:
1.V triede Loď pri setteroch nemáš zadané parametre, neviem prečo ale pri Plachetnici to máš. Skús Upraviť

public void setJmeno(){
this.jmeno = jmeno;
}

na

public void setJmeno(String jmeno){
this.jmeno = jmeno;
}

2.Nepochopil som tiež zadanie načo je v Plachetnici setJmeno, getJmeno atd. keď sa to dedí z Lode.

3. plachty.toStrin­g() fungovať nebude. Ak chceš v Jave zmeniť boolean na String potrebuješ použiť Boolean.toStrin­g(boolean b)

Dúfam že ti to pomôže.

Editováno 15.6.2015 23:31
Nahoru Odpovědět
15.6.2015 23:29
'long long long' is too long for GCC
Avatar
B42P6
Člen
Avatar
B42P6:15.6.2015 23:37

Inak ako už bolo spomenuté prejdi si celé tunajšie tutorialy o Objektovo orientovanom programovaní v Jave

Nahoru Odpovědět
15.6.2015 23:37
'long long long' is too long for GCC
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.