Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)

Diskuze: JOGL - nahrání obrázku, komprese obrazu

Java Java JOGL - nahrání obrázku, komprese obrazu

Aktivity (1)
Avatar
Martist
Člen
Avatar
Martist:11.4.2014 1:19

Zdravím, mám takový problém se školním projektem. Mým úkolem je nahrát do JOGLu dva, nebo více, obrázky, mít je vedle sebe a porovnávat na nich jednotlivé komprese, porovnávat která ušetří více místa apod. Problém u mě ale začíná už na začátku, nedokážu do JOGLu dostat ani ten obrázek, po googlu jsem našel pár tutoriálů, ale většinou takových podivných a neúplných, většinou kousky kódu které mi nešly implementovat nebo tutoriály, které se zaměřovaly na mapování textur na předem vytvořený obdelník. To mi ale vzhledem k charakteru projektu nepřijde správné, nebo bych to tak měl udělat? Zoufale vás tedy prosím o pomoc, budu rád za každou radu, tutoriál, návod, kousek kódu nebo vysvětlení, aspoň toho základu - jak dostat do JOGLu ten obrázek, s aplikací komprese už si pak snad nějak poradím... Předem díky za všechno

 
Odpovědět 11.4.2014 1:19
Avatar
Samuel Kodytek
Redaktor
Avatar
Samuel Kodytek:11.4.2014 6:44

Ahoj, JOGL jestli se nepletu není na porovnávání obrázku ale na 3d a 2d aplikace.

Nahoru Odpovědět 11.4.2014 6:44
Programming is thinking, not typing.
Avatar
Martist
Člen
Avatar
Odpovídá na Samuel Kodytek
Martist:11.4.2014 13:51

Ahoj, díky za odpověď... ten projekt je zadaný normálně jako 2D úloha z OpenGL, takže by to asi mělo jít ne? Nahrát tam obrázek a aplikovat na něj kompresi

 
Nahoru Odpovědět 11.4.2014 13:51
Avatar
Samuel Kodytek
Redaktor
Avatar
Samuel Kodytek:12.4.2014 7:14

Jo to by mělo, pamatuju si že sem něco takového dělal když jsem chtěl implementovat textury do svých objektu bez "slick-util". Našel jsem link na ty textury, ale jsou pro LWGL to by neměl být takový rozdíl obě dvě knihovny používají openGL ;) . ten začátek toho kódu by tě měl zajímat ten zbytek je potom je aplikovat textury... Dál už fakt nevím jak ti pomoc promiň neznám zas tak dobře openGL :( , doufám že ti to pomůže. :)

Link: http://stackoverflow.com/…-and-strings

Editováno 12.4.2014 7:15
Nahoru Odpovědět  +1 12.4.2014 7:14
Programming is thinking, not typing.
Avatar
Martist
Člen
Avatar
Martist:13.4.2014 17:13

Děkuji moc za pomoc a za snahu, nakonec se mi to podařilo zprovoznit i v JOGL knihovně :)

 
Nahoru Odpovědět  +1 13.4.2014 17:13
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.