Avatar
Petr Janovský:4. června 14:25

Ahoj,

chtěl bych poradit ohledně volby vhodného "nástroje" pro tvorbu 2d her pro OS android.
Umím javu. Vím, že unity se píše kod primárně v c#, ale to bych nebral jako velkou překážku.

Co je vhodnější pro tvorbu 2d her pro android? libgdx vs unity?

 
Odpovědět 4. června 14:25
Avatar
B42P6
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Janovský
B42P6:5. června 18:35

Zdravím,
Sám používam libGDX.

Ak si začiatočník, tak Unity je zo začiatku asi najjednoduchšia cesta. Unity ti ponúka grafický editor/IDE a aj preto zo začiatku vytvoríš hru v Unity rýchlejšie ako v LibGDX. V Unity riešiš len vytváranie/pro­gramovanie samotnej hry a neriešiš ostatné veci.

Ak si chceš všetko nastaviť sám, ak chceš veci riešiť viac do hĺbky, tak LibGDX. V libGDX musíš riešiť aj iné veci ako len vytváranie hry: gradle, celý kod si tiež spravuješ sám: musíš vedieť ako si to rozdelíš, návrhové vzory (pattern), atď. V libGDX sa naučíš viac ako len vytváranie hier. Naučiť sa libGDX ale zaberie trocha viac času ako Unity, čo môže niekoho zo začiatku odradiť.

Nahoru Odpovědět  +1 5. června 18:35
'long long long' is too long for GCC
Avatar
Matěj Strnad:5. června 20:40

Sorry překlykl jsem se

Nahoru Odpovědět 5. června 20:40
Ty vaše internety!
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.