ve škole probíráme Dědičnost. Vytvořil jsem pár geometrických tvarů,
ze kterých udělám 1 obrazec (tzv. domeček jedním tahem), který pak v
hlavní metodě zavolám.
Jenomže zatím mám vytvořené geometrické tvary, jejichž jednotlivé
vlastnosti musím dokola zapisovat, neboť jsem si u všech vytvořil
konstruktor s vlastnostmi - např. délka, šířka, pozice X, pozice Y, barva =
obdélník,čára (navíc když u každého dám jiné umístění X,Y, domeček
se nevytvoří). Můj plán zní: v hlavní metodě zavolám metodu, do které
pouze jednou zadám úplně všechny potřebné parametry velikosti (mimo barvy,
které budou jedinými parametry jednotlivých geometr. tvarů) a pak budu volat
jednotlivé objekty, kterým budu nastavovat pouze barvu.
Kde tedy definovat tuto metodu? Neměl bych dělat něco s abstraktní
metodou?
Př. definování parametrů, kterým dám číselné hodnoty až v hlavní
metodě :
public void velikostiTvaru (int sirka, int delka, int vyska, int bodX, int
bodY){
sirka = getDelkaX();
delka = getDelkaY();
vyska = getVyska();
bodX = getX();
bodY = getY();
}
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.