Ahoj, mám naprogramovat piškvorky se správným objektovým návrhem, ale
nevím, jak to udělat tak, aby to bylo nejlepší.
Programem má být hra - piškvorky, které umí ukládat a nahrávat ze
souboru. Hru plánuju udělat multiplayerovou, tzn. 2 hráči u jednoho
počítače, případně bych přidal i jednoduchou umělou inteligenci.
Stačí, když hra bude jen v konzoli, nemusí být graficky.
Program mi běží, vše okolo toho je dobře, jen bych chtěl zkontrolovat a
vylepšit objektový návrh.
Jak to mám já: Třídy: Piskvorky - main, ve které jen vytvořím objekt třídy Vstup a
zavolám metodu tohoto objektu
Game - hrací plocha (pole), kontroluje n-tici v řadě, kontroluje
konec hry
VstupPiskvorky - implementuje Vstup, zapisuje a mění pole,
zobrazuje textové menu, nahrává soubor, hlídá střídání hráčů
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.