Diskuze: Otáčení obrázku

Člen

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Potom tedy obrázek orotuješ takto:
AffineTransform transformace = new AffineTransform();
// posun středu rotace na střed obrázku
transformace.translate(obrazek.getWidth() / 2, obrazek.getHeight() / 2);
// Rotace o určitý úhel (v radiánech)
transformace.rotate(uhel);
// draw the image
Graphics2D g2d = (Graphics2D) g;
g2d.drawImage(obrazek, rotace, null);
A úhel získáš klasicky pomocí goniometrických funkcí na třídě Math, loď je střed kružnice, kurzor je bod.
Ještě jsme si zkusil výpočet toho úhlu, abych nezakrněl. Je to z hlavy, tak nevím jestli to hned půjde a dělal jsem to na rychlo, kdyžtak si to uprav:
int a = lod.Y - kurzor.Y;
int c = kurzor.X - lod.X;
double uhel = Math.atan(a / c);
Zobrazeno 7 zpráv z 7.