Black Friday je tu! Využij jedinečnou příležitost a získej až 80 % znalostí navíc zdarma! Více zde
Aktualizovali jsme provozní podmínky. Pokračováním užívání sítě s nimi projevíte souhlas.
BF extended 2022
Avatar
werty
Člen
Avatar
werty:3.1.2014 22:28

Ahoj. Zkouším udělat hru Pong game, ale narazil sem na problém. Kulička se mi nechce odrážet od plošinky, a proto bych potřeboval poradit s podmínkou.
Mám tuto podmínku:

if(yPosBall >= desk.yPosDesk){

                        if(xPosBall == desk.getxPosDesk()){
                                vector.changeDirection(2);
                        }

Plošinka se ovládá pohybem myši:

@Override
        public void mouseMoved(MouseEvent e) {
                setxPosDesk( e.getX() - sizeDesk/2 );
        }

Děkuju za odpověď.

 
Odpovědět
3.1.2014 22:28
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na werty
David Čápka:4.1.2014 9:35
xPosBall == desk.getxPosDesk()

Ti nebude skoro nikdy platit, musíš tam dát nějakou toleranci. Něco jako:

if (x + sirkaMicku > plosinaX && x < plosinaX + plosinaSirka)
Nahoru Odpovědět
4.1.2014 9:35
One of the most common causes of failure is the habit of quitting when one is overtaken by temporary defeat.
Avatar
werty
Člen
Avatar
werty:4.1.2014 21:11

Díky za radu :)

 
Nahoru Odpovědět
4.1.2014 21:11
Avatar
Adamator
Člen
Avatar
Adamator:6.1.2014 19:09

To je dobrý, dělám úplně stejnou hru! :D Narazil jsem na stejný problém. Prvně jsem využíval for cykl, ale pak jsem zjistil,že se to dá udělat pomocí ifu. Můžem si poradit když něco nebudem vědět... :)

Hodně štěstí!
Adam 13 let

 
Nahoru Odpovědět
6.1.2014 19:09
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.