Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:1.3.2014 17:58

Ahoj, právě dělám na nástupci http://www.itnetwork.cz/…ra-sand-game . Zatím jsem program pojmenoval jako Sand Game 2.

Tentokrát je panel rozdělený do oblastí 100x100 bodů, a procházejí a vykreslují se pouze ty aktivní. O dost se mi tím ztížila práce, ale díky tomu je možné si hrát na mnohem větší ploše a šetřit výkon procesoru.

Při vkládání elementů do uspaných oblastí se občas nevykreslí (ale jsou tam) - to opravím v příští verzi. Další elementy snad přidám brzy.

Můžete napsat jestli vám to běží plynule a na jakém HW.

Odkaz:
https://db.tt/D8IHFV5w (Dropbox)

 
Odpovědět  +11 1.3.2014 17:58
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Honza Bittner:1.3.2014 18:14

Moc hezké...

Když tam dám hodně moc písku, který padá, tak to docela dost bliká...

Když si vyplnim vše pískem a pak odmažu část doleška, tak to vypadá jako když jde bílá nahoru...

Nebylo by lepší zamezit překreslování písku? (když máš část obrazovky písku tak abys to nemohl přečmárat)

Nahoru Odpovědět  +2 1.3.2014 18:14
Student FIT ČVUT. Followuj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na https://github.com/HoBi/ama.
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Josef Kuchař (Pepa489):1.3.2014 19:53

Menší záseky při dávání zdi
Procesor: Intel core i5
Ram: 4GB

Typ: výkon můžeš porovnat s http://powdertoy.co.uk/

Nahoru Odpovědět  +1 1.3.2014 19:53
2x piš, jednou debuguj
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Josef Kuchař (Pepa489):1.3.2014 20:13

Aktivních chunků 110 ze 70 :D

Nahoru Odpovědět  +1 1.3.2014 20:13
2x piš, jednou debuguj
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Hartrik:1.3.2014 21:41

Když tam bude hodně písku, tak se to bude sekat (a možná i blikat, záleží na HW) vždy. S tím už asi nic moc neudělám, víc optimalizovat už to nejde. Jedině pokud bych vymyslel jak to účinně paralelizovat. Takže teď jedinou možností je zmenšit oblast na 300x300 aby uživatel nerozsypal příliš mnoho písku naráz ;)

Ano, bílá (vzduch) jde nahoru a stejně by to vypadalo i s jiným elementem, který by byl lehčí než písek.

Překreslování stejným elementem později zakážu.

 
Nahoru Odpovědět 1.3.2014 21:41
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař (Pepa489)
Hartrik:1.3.2014 21:42

Chybné počty s chunky jsem opravil, pomohlo klíčové slovo synchronized. Je zajímavé, že když jsem to testoval v NetBeans, tak to neblblo.

 
Nahoru Odpovědět 1.3.2014 21:42
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:2.3.2014 7:00

Nádhera. :O Trochu se to seká, když oblast vyplníš např. pískem a dole začneš mazat. Jinak to běhá celkem pěkně. :)
Můžu se zeptat přes co děláš vykreslování, že to dokáže takhle rychle kreslit pixely?

Nahoru Odpovědět 2.3.2014 7:00
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:2.3.2014 7:03

Při vyplnění oblasti zdí začne Snímková frekvence skákat kolem 900, ale celé se to seká a odhaduju to tak na 10 FPS 8| .

Nahoru Odpovědět 2.3.2014 7:03
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Zdeněk Pavlátka:2.3.2014 7:07

U těch "500 - 900" FPS se sekají jen úpravy v horní polovině 8|

Nahoru Odpovědět 2.3.2014 7:07
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Lukáš Hornych:2.3.2014 8:30

Mě to jede v pohodě bez nějakých záseků.
Projekt to je pěkný, ale pokud to má být na zabavení, že si něco postavíš tak bys tam časem mohl přidat třeba nějaký míče a další různý věci.
Ram: 6Gb
Procesor: Intel Pentium Dual-Core 2,93 Ghz

 
Nahoru Odpovědět 2.3.2014 8:30
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Hartrik:2.3.2014 14:29

Vykreslování se provádí tak, že mám jednorozměrné bytové pole (šířka * výška * 4), kde jeden bajt je jedna složka barvy. Při každém cyklu se aktualizují jen změněné chunky. Pokud byl změněn alespoň jeden chunk, tak se tím polem aktualizuje obrázek (metodou setPixels objektu http://docs.oracle.com/…lWriter.html).

Při vkládání elementů do uspaných oblastí se občas nevykreslí (ale jsou tam) - to opravím v příští verzi.

... Snímková frekvence asi přejmenuji na cyklů za sekundu. Je to trochu zavádějící.

 
Nahoru Odpovědět  +1 2.3.2014 14:29
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:3.3.2014 17:47

Nová verze

  • zakázáno překreslování stejným elementem
  • vyřešeno kreslení do uspaných oblastí
  • opraveny již zmíněné chybné počty s chunky

Dále hlavně změny v kódu, které se moc neprojeví. Příště už budu přidávat novou funkcionalitu.

https://db.tt/4xlhcJnh (Dropbox)

 
Nahoru Odpovědět 3.3.2014 17:47
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:9.3.2014 17:59

Nová verze

  • dialog pro změnu rozměrů plátna
  • výběr "štětce" pro každé tlačítko myši zvlášť
  • přidány elementy: voda, prázdnota (stejné vlastnosti jako vzduch, jen černá barva) a několik zdrojů

https://db.tt/1xPLJywx (Dropbox)

 
Nahoru Odpovědět 9.3.2014 17:59
Avatar
Denis Homolík (Alfonz):9.3.2014 18:28

ta hra má budoucnost :D

Nahoru Odpovědět  +2 9.3.2014 18:28
Vše je možné, dokud si to myslíte!
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Michal Vašíček:9.3.2014 19:25

Běží naprosto plynule, a je naprosto super :)
MacBook Pro Retina Late 2013 low + 8GB RAM

Nahoru Odpovědět  +1 9.3.2014 19:25
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Jan Vargovský:9.3.2014 19:30

Když dám padat písek a pod tím je prazdnota, tak začně pomalu letět nahoru.

 
Nahoru Odpovědět 9.3.2014 19:30
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
Hartrik:9.3.2014 20:22

To je správně - těžší element si prohazuje místo s lehčím. Prázdnota je vzduch obarvený černou barvou. Je tam jen aby bylo možné pozorovat, jak se vzduch chová.

 
Nahoru Odpovědět 9.3.2014 20:22
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:17.3.2014 19:38

Nová verze

  • přidána tráva: nasypete semena na půdu a postupně vyroste. Pokud jí zasypete nebo pod ní odeberete půdu, tak shnije a postupně se změní na půdu.
  • přidán element černá díra: odebírá okolní elementy
  • přidáno přiblížení (to bylo nejsložitější :) )
  • přidán test výkonu (já mám okolo 105 cyklů/s (ale pokud to spustím v NetBeans, tak z nějakého důvodu 230 cyklů/s); můžete se také pochlubit)

https://db.tt/fqU6GkJf (Dropbox)

 
Nahoru Odpovědět  +2 17.3.2014 19:38
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:17.3.2014 19:58

Je to čím dál zajímavější :) vyzkouším hned jak budu moct :)

Nahoru Odpovědět 17.3.2014 19:58
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:24.3.2014 20:17

Je to super a běhá to celkem svižně :)
Mám pro tebe pár rad, co by se dalo zlepšit:

  • přidat ukládání / načítání
  • přidat ukládání screenů
  • odlišit divokou a klasickou trávu, teď vypadají úplně stejně

Přeji hodně štěstí v dalším vývoji. ;)

Nahoru Odpovědět 24.3.2014 20:17
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Hartrik:25.3.2014 15:07

S ukládáním a načítáním do budoucna počítám, v tuto chvíli ještě nemám ustálené API.
Nápad s ukládáním screenů se mi líbí, určitě to v brzké době přidám.
Obyčejnou trávu lehce zesvětlím. (BTW nevím, jestli jste na to přišli, ale divoká tráva se samovolně rozrůstá)

Díky za zpětnou vazbu. ;)

 
Nahoru Odpovědět  +1 25.3.2014 15:07
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:25.3.2014 15:58

Toho rozrůstání jsem si nevšiml, já prostě vždycky zasypu semínky celou plochu :D

Nahoru Odpovědět  +2 25.3.2014 15:58
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:28.3.2014 17:37

Nová verze

  • přechod na Javu 8 - díky tomu, že tam něco změnili ve vykreslování se mi to začalo celé sekat a celkově podivně chovat. Tak jsem musel celý postup vykreslování předělat. Nakonec to dopadlo dobře a program pracuje o dost rychleji.
  • vytváření zdrojů na (skoro) libovolný element (např.: pravým na zdroj, levým na písek > pravým nanést na plátno > zdroj písku)
  • nové elementy: cement (nasypat, přidat vodu > beton), houba a vysušující prášek (sají vodu), skála, kamenná zeď a cihly (statické texturované elementy)
  • screenshot (uloží se do složky, ve které byl program spuštěn)

https://db.tt/VmKB6tqE (Dropbox)

 
Nahoru Odpovědět  +3 28.3.2014 17:37
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Honza Bittner:28.3.2014 17:56

Super, ještě přidat panáčky, zakomponovat to do sandbox hry... :D

Nahoru Odpovědět  +3 28.3.2014 17:56
Student FIT ČVUT. Followuj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na https://github.com/HoBi/ama.
Avatar
Denis Homolík (Alfonz):28.3.2014 20:16

Skvěle, udělej, že prášek bude ušit i cement a když se smíchá s vodou ztuhne a přestane padat.

E// Přismíchání vody a cementu vzniká vzduch.

Editováno 28.3.2014 20:18
Nahoru Odpovědět 28.3.2014 20:16
Vše je možné, dokud si to myslíte!
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:2.4.2014 18:38

Nová verze

  • přidán oheň + několik hořlavých elementů
  • trochu upraveno tuhnutí cementu, elementu houba přidána textura

https://db.tt/O3yy8dC1 (DropBox)

V další verzi budu pracovat na reakci dalších elementů na žár (např. přeměna vody na páru) a poté přidám nějaké výbušniny.

Editováno 2.4.2014 18:39
 
Nahoru Odpovědět  +3 2.4.2014 18:38
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:16.4.2014 20:21

Nová verze

  • upraven způsob rozsýpání písku
  • nový element - eliminátor, topné těleso, několik testovacích plynů
  • odpařování vody, u slané vody vzniká sůl
  • přidán obdélníkový kurzor pro přesnější nanášení
  • nástroje pro otáčení plátna a další
  • ukládání a načítání
  • kreslení tahem - konečně žádné vynechávání!
  • změny v UI

aplikace:
https://db.tt/eGTwyADC

ukázkové mapy:
https://dl.dropboxusercontent.com/…estilace.ser
https://dl.dropboxusercontent.com/…Elementy.ser
https://dl.dropboxusercontent.com/…BE%C3%AD.ser

 
Nahoru Odpovědět  +5 16.4.2014 20:21
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:16.4.2014 20:37

Krása... Neví někdo, jestli jde Java 8 i na Windows Vista?

Nahoru Odpovědět 16.4.2014 20:37
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Hartrik:16.4.2014 21:03

Určitě jde

 
Nahoru Odpovědět 16.4.2014 21:03
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:16.4.2014 21:05

Tak to si jí musim nainstalovat. Ta tvoje aplikace je čím dál úžasnější ;)

Nahoru Odpovědět  +1 16.4.2014 21:05
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Hartrik:16.4.2014 21:13

Jsem poctěn :)

 
Nahoru Odpovědět 16.4.2014 21:13
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Dominik Hošic:17.4.2014 1:55

Na 2Ghz Single-Core, 1GB RAM to jelo na 5 - 9 FPS :D .. Chtělo by to trošku optimalizovat :)

Nahoru Odpovědět 17.4.2014 1:55
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Dominik Hošic
Hartrik:17.4.2014 14:53

Na takovém HW se není čemu divit :)
Už mi došly nápady jak to zrychlit.
Pokud bys ale zmenšil plátno a myslel na to, aby bylo v jednu chvíli co nejméně aktivních chunků, tak by se to určitě dalo.

 
Nahoru Odpovědět 17.4.2014 14:53
Avatar
Denis Homolík (Alfonz):27.4.2014 19:53

Úžasný by bylo kdyby jsi přidal výbušniny :D

Nahoru Odpovědět  +3 27.4.2014 19:53
Vše je možné, dokud si to myslíte!
Avatar
Denis Homolík (Alfonz):28.4.2014 15:42

Když tak přidávám svůj výtvor vylepšené destilace.
https://www.dropbox.com/…stilace2.ser

Nahoru Odpovědět 28.4.2014 15:42
Vše je možné, dokud si to myslíte!
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Denis Homolík (Alfonz)
Zdeněk Pavlátka:28.4.2014 15:54

Na co tam jsou ty černé díry?

Nahoru Odpovědět 28.4.2014 15:54
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Denis Homolík (Alfonz):28.4.2014 16:04

Na odpouštění měli by být zavřené.

Nahoru Odpovědět  +1 28.4.2014 16:04
Vše je možné, dokud si to myslíte!
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Denis Homolík (Alfonz)
Hartrik:28.4.2014 20:13

Výbušniny budou hned, jak vymyslím, jak to provést.

 
Nahoru Odpovědět  +2 28.4.2014 20:13
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Ondrca:28.4.2014 21:01

Je to opravdu suprová hra, tu musíš publikovat!

Nahoru Odpovědět 28.4.2014 21:01
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Michal Doubek (HAPPY DAY):30.4.2014 21:37

jak se ti voda když hoří přemění na plyn tak by se mohla slaná voda přeměnit na plyn a sůl. to by bylo cool

Nahoru Odpovědět 30.4.2014 21:37
Svoboda tvé pěsti končí na špičce mého nosu
Avatar
Matěj Kripner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Doubek (HAPPY DAY)
Matěj Kripner:1.5.2014 9:26

Přesně tak se to děje :)

Nahoru Odpovědět  +1 1.5.2014 9:26
"We reject kings, presidents and voting. We believe in rough consensus and running code" David Clark
Avatar
Michal Maršálek:1.5.2014 11:52

Naprosto úžasné. Uvítal bych možnost změny velikosti štětce a omezení maximální rychlosti FPS.

 
Nahoru Odpovědět  +1 1.5.2014 11:52
Avatar
tomisoka
Redaktor
Avatar
tomisoka:1.5.2014 12:35

Velmi dobrá hra. Dobré by bylo přidat několik věcí:

  1. slaná voda + vysušující prášek > sůl
  2. rychlejší roztékání vody, po nanesení vody na jedno místo vznikají "hory" vody, které zůstávají i 1 minutu
  3. přidání elementů : láva, sklo
  4. a jak už bylo řečeno : změna velikosti štětce
 
Nahoru Odpovědět  +3 1.5.2014 12:35
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Maršálek
Hartrik:1.5.2014 20:02

Obě dvě vlastnosti by měli být v další verzi. Omezování FPS počtu cyklů/s už mám hotové.

 
Nahoru Odpovědět 1.5.2014 20:02
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na tomisoka
Hartrik:1.5.2014 20:05
  1. přidáno; také bude urychlovat schnutí betonu
  2. jsem si toho vědom, ale zatím nevím jak to vyřešit. Logika roztékání navíc nesmí být moc složitá kvůli rychlosti.
  3. možná časem...
  4. v další verzi

Všem díky za zpětnou vazbu ;)

 
Nahoru Odpovědět  +1 1.5.2014 20:05
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Michal Maršálek:2.5.2014 14:16

Ještě by byla dobrá možnost kreslit rovné čáry, nebo aspoň možnost změnit velikost štětce v obou směrech, což by umožnilo kreslit alespoň vodorovné či svislé rovné čáry.

 
Nahoru Odpovědět  +2 2.5.2014 14:16
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Maršálek
Hartrik:2.5.2014 14:42

V dalších verzích se chystám přidat obojí, a vedle přímky ještě vyplněný obdélník.

 
Nahoru Odpovědět  +1 2.5.2014 14:42
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Ondrca:2.5.2014 14:53

Hele, jak se používá zdroje ? (zdroj1234)

Nahoru Odpovědět 2.5.2014 14:53
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Odpovídá na Ondrca
Michal Maršálek:2.5.2014 15:43

Na každé tlačítko myši si můžeš hodit jinou věc. Když použiješ zdroj jedním tlačítkem, tak se ti vytvoří zdroj toho, co máš na druhém tlačítku.

 
Nahoru Odpovědět  +1 2.5.2014 15:43
Avatar
Matěj Kripner
Redaktor
Avatar
Matěj Kripner:3.5.2014 17:26

To je prostě úžasný :D Jenom bych ocenil něco jako tepelnou vodivost(ve hře je např. i tenká zeď 100% izolant).

Nahoru Odpovědět 3.5.2014 17:26
"We reject kings, presidents and voting. We believe in rough consensus and running code" David Clark
Avatar
Alexei Krylov:4.5.2014 17:27

Vypadá to skvěle. Možná porazíš ostatní sand projekty. Některé jsou ale velmi komplexní(Elek­trika, wifi, signály, radiace, tlak, atd. atd.. Plánuješ s tím něco velkého?

Nahoru Odpovědět  +1 4.5.2014 17:27
Úžasná hra v C++ http://urw.fi/
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Alexei Krylov
Hartrik:5.5.2014 16:25

Ještě nevím co z toho nakonec vznikne, záleží také, jak dlouho mě to bude bavit. Ale rozhodně se nebudu snažit porazit např. The Powder Toy v jeho komplexnosti. Nechystám se simulovat žádné složité jevy.

Spíš bych chtěl časem přidat různá zařízení, která by s elementy manipulovala (přemísťovala, míchala, třídila, zpracovávala...) a možná i nějaké postavičky.
Nebo bych na tom mohl postavit třeba nějakou hru...

 
Nahoru Odpovědět  +4 5.5.2014 16:25
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Alexei Krylov:5.5.2014 16:35

Třeba nějakou logickou.. vyřešit něco pomocí elementů.

Nahoru Odpovědět 5.5.2014 16:35
Úžasná hra v C++ http://urw.fi/
Avatar
Odpovídá na Alexei Krylov
Alexei Krylov:5.5.2014 16:38

Vím čím už jsi ostatní sandy porazil. Grafikou. Ta je prostě kouzelná a nebolí z ní oči jako u jiných :-)

Nahoru Odpovědět 5.5.2014 16:38
Úžasná hra v C++ http://urw.fi/
Avatar
Matěj Kripner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Alexei Krylov
Matěj Kripner:5.5.2014 16:42

Myslím, že by bylo hodně těžké vymyslet takové úkoly pro hráče, aby byla využita alespoň většina elementů :)

Nahoru Odpovědět 5.5.2014 16:42
"We reject kings, presidents and voting. We believe in rough consensus and running code" David Clark
Avatar
Odpovídá na Matěj Kripner
Alexei Krylov:5.5.2014 16:44

Nevidím v tom problém.. programátorská mysl je nekonečná.. a samozřejmě by to bylo na levly..

Nahoru Odpovědět  +1 5.5.2014 16:44
Úžasná hra v C++ http://urw.fi/
Avatar
Matěj Kripner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Alexei Krylov
Matěj Kripner:5.5.2014 16:51

Tak to asi nejsem programátor :D Nicméně já myslím, že to už je na Hartrikovi a jeho nekonečné mysli :)

Nahoru Odpovědět  -1 5.5.2014 16:51
"We reject kings, presidents and voting. We believe in rough consensus and running code" David Clark
Avatar
qwertyW
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Hartrik
qwertyW:5.5.2014 16:52

Malá drobnost, když je zdroj ohně v prázdnotě, tak vznikne vzduch a když se sypou semínka v prázdnotě, tak taky vznikne vzduch

Nahoru Odpovědět 5.5.2014 16:52
Programuji, tedy jsem.
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Alexei Krylov
Hartrik:5.5.2014 20:30

I nad něčím takovým uvažuji. Kromě toho bych asi zveřejnil API a přímo v aplikaci by si mohl každý vytvořit svůj level. Použil by se nějaký scriptovací jazyk...

Mohlo by to být třeba i něco na způsob: máš X slané vody a Y uhlí, chceme Z soli :)

Editováno 5.5.2014 20:31
 
Nahoru Odpovědět  +1 5.5.2014 20:30
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na qwertyW
Hartrik:5.5.2014 20:33

Prázdnota je jen takový testovací element, brzy jí odstraním.

 
Nahoru Odpovědět 5.5.2014 20:33
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:8.5.2014 20:40

Nová verze

  • přidána možnost měnit rozměry štětce
  • přidány nástroje: přímka (držením shift), obdélník (držením ctrl), zákaz překreslování elementů (držením alt, funguje i s přímkou a obdélníkem - viz obrázky) a kapátko (prostřední tlačítko myši)
  • do menu přidány slidery pro změnu max. FPS a počtu cyklů za sekundu
  • zrychlení - podle testu (menu/úpravy/Test výkonu) až o 80 cyklů/s
  • pískové elementy si již mezi sebou nevyměňují místa na základě hmotnosti
  • další menší změny v chování některých elementů, opravy chyb

https://db.tt/yi2X87hO (Dropbox)

 
Nahoru Odpovědět  +4 8.5.2014 20:40
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
David Čápka:8.5.2014 21:17

Tak jsem si to také stáhl a je to super! Určitě by z toho šla udělat nějaká hra - kup si za peníze suroviny a splň úkol mise, třeba vybouchej tuhle zeď, zatop lom a podobně. Máš to dost dobré, šlo by to možná i prodat jako indie hru.

Editováno 8.5.2014 21:17
Nahoru Odpovědět  +6 8.5.2014 21:17
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
David Čápka:8.5.2014 22:05

Zatím mě nejvíc uspokojují horká tělesa ve slané vodě, hezky tam pak prší a solí se atd. Zkoušel jsem udělat vysokou pec a olejovou lampičku, ale zdá se, že se oheň šíří i bez vzduchu hořlavými materiály.

Nahoru Odpovědět 8.5.2014 22:05
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Hartrik:9.5.2014 14:08

Díky :)
Oheň by se bez vzduchu šířit neměl. Možná se to stalo působením topného tělesa, které teď může hořlavé elementy spálit i bez vzduchu...

 
Nahoru Odpovědět 9.5.2014 14:08
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:25.5.2014 18:51

Nová verze

  • vylepšeno roztékání tekutin (asi 3x rychlejší, rozdíl viz obrázek)
  • upraveno chování elementů: uhlí, voda & sůl
  • nové elementy: duplikátor, železo; štětce pro ovlivňování teploty

Tato verze přináší hlavně změny v působení teploty na elementy a jejím přenosu. Teplo přenáší zatím jen železo a uhlí. Uhlí po zahřátí snadněji vzplane, popř. vzplane samo od sebe. Ještě nevím, které další elementy budou přenášet teplo, protože to podstatně zvyšuje náročnost.

https://db.tt/W0g9o7Kp (Dropbox)

Editováno 25.5.2014 18:51
 
Nahoru Odpovědět  +3 25.5.2014 18:51
Avatar
Matěj Kripner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Matěj Kripner:25.5.2014 19:28

Krása, předtím mi to šíření tepla chybělo :) Je tam sice trochu nesrovnalostí (nejvíce mi vadí, že po ochlazeni 20 stupňů se železo rozpálené na 1800 stupňů promění ve ztvrdlé a chladné :D), ale věřím, že to brzy vylepšíš. Držím palce a přeju hodně štěstí do dalšího vývoje :)

Nahoru Odpovědět 25.5.2014 19:28
"We reject kings, presidents and voting. We believe in rough consensus and running code" David Clark
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Michal Vašíček:25.5.2014 19:44

Sakra, kde se dá stáhnout ta Java 8 pro OS X? Na java.com to nikde nevidím, updater má taky údajně nejnovější verzi (7 update 55)...

Nahoru Odpovědět 25.5.2014 19:44
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:30.8.2014 16:32

Krása. Škoda, že jsem o tom zjistil až teď.

Nahoru Odpovědět 30.8.2014 16:32
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:30.8.2014 18:45

Mohl bys přidat tekutý dusík (na ochlazování) a led :)

Nahoru Odpovědět  +1 30.8.2014 18:45
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Matěj Kripner
Zdeněk Pavlátka:30.8.2014 19:05

To není o 20°C ale na 20°C. Asi by to tam mělo být napsané.

Nahoru Odpovědět 30.8.2014 19:05
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Matěj Kripner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Matěj Kripner:30.8.2014 21:30

Aha :) To by asi mělo no.

Nahoru Odpovědět 30.8.2014 21:30
"We reject kings, presidents and voting. We believe in rough consensus and running code" David Clark
Avatar
Odpovídá na Michal Vašíček
simon.steiner:30.8.2014 21:57

Zatím jde stáhnout jen developter verze z http://www.oracle.com/…-138363.html#…

 
Nahoru Odpovědět 30.8.2014 21:57
Avatar
Jan Bezdíček
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Jan Bezdíček:30.8.2014 22:45

Muzu se zeptat, jak dlouho se venujes Javě ? :D

 
Nahoru Odpovědět 30.8.2014 22:45
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matěj Kripner
Hartrik:31.8.2014 11:52

V další verzi to holt bude s "na", aby vás to nepletlo ;)

 
Nahoru Odpovědět  +2 31.8.2014 11:52
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jan Bezdíček
Hartrik:31.8.2014 11:53

Cca 2 roky s přestávkami.

 
Nahoru Odpovědět 31.8.2014 11:53
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:31.8.2014 16:58

Mám ještě pár nápadů pro inspiraci: kromě tekutého dusíku a ledu bys mohl přidat i chladící těleso a suchý led (prášek), na 'kompostu' by mohly růst rostliny rychleji a mohl by pomaleji mizet (a šel by dát na štětec), exploze by mohly fungovat jako oheň, jen se šířit ve všech směrech (ne jen nahoru) a dosáhnout dále.

Pozn.: už se nemůžu dočkat další verze ;)

Nahoru Odpovědět 31.8.2014 16:58
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Ondřej Štorc:31.8.2014 17:16

Neuvěřitelně mě baví s hrát s ohněm atd. btw. co je ten zdroj?

Nahoru Odpovědět 31.8.2014 17:16
Život je příliš krátký na to, abychom bezpečně odebírali USB z počítače..
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Ondřej Štorc
Zdeněk Pavlátka:31.8.2014 18:01

Jj oheň je super :D Zdroj umístíš tak že si ho dáš na jedno tlačítko myšy, na druhé si dáš věc, kterou má vytvářet a někam ho dáš. On pak bude na svém povrchu vytvářet tu danou věc a bude mít její barvu. Takže např. ze zdroje oleje poteče olej a zdroj ohně bude hořet.

Nahoru Odpovědět 31.8.2014 18:01
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Ondřej Štorc:31.8.2014 18:24

Dík a kvůli čemu tam jsou ty zdroje 4?

Nahoru Odpovědět 31.8.2014 18:24
Život je příliš krátký na to, abychom bezpečně odebírali USB z počítače..
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Ondřej Štorc
Zdeněk Pavlátka:31.8.2014 18:27

Jsou různě silný, liší se rychlostí vytváření.

Nahoru Odpovědět  +1 31.8.2014 18:27
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Hartrik:31.8.2014 19:32

Budu o tom přemýšlet, díky

 
Nahoru Odpovědět  +1 31.8.2014 19:32
Avatar
Nahoru Odpovědět  +2 1.9.2014 16:31
Život je příliš krátký na to, abychom bezpečně odebírali USB z počítače..
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:12.9.2014 16:46

Pěkný je umístit zdroj duplikátoru :P Modrá infekce :D

Nahoru Odpovědět 12.9.2014 16:46
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:12.9.2014 20:43

Nová verze

  • nové elementy: uhlíkové vlákno (hůře vede teplo, může posloužit jako částečný izolant), žáruvzdorná slitina (vydrží vyšší žár než železo), knot (rychle hoří, slouží k zapalování) a chladící těleso
  • nějaké nové textury (termit)
  • možnost zapnout zvýrazňování aktivních chunků
  • (WIP) rozbíjení, slepování statických elementů
  • (WIP) nová voda, která vede teplo a vaří se (jeden přechod == 255 °C)

https://db.tt/Xll4gSjZ (Dropbox)

 
Nahoru Odpovědět  +4 12.9.2014 20:43
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:13.9.2014 20:45

Moc pěkné :)

Nahoru Odpovědět 13.9.2014 20:45
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Hartrik
Zdeněk Pavlátka:27.9.2014 20:50

To rozbíjení je super:

Nahoru Odpovědět 27.9.2014 20:50
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
mara
Člen
Avatar
mara:19.12.2014 12:44

Neví někdo, proč mi to nefunguje ?
Ukazuje se tato chyba:

Exception in thread "main" java.lang.UnsupportedClassVersionError: cz/hartrik/sg2/app/sandbox/Main : Unsupported major.minor version 52.0
        at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method)
        at java.lang.ClassLoader.defineClass(ClassLoader.java:800)
        at java.security.SecureClassLoader.defineClass(SecureClassLoader.java:142)
        at java.net.URLClassLoader.defineClass(URLClassLoader.java:449)
        at java.net.URLClassLoader.access$100(URLClassLoader.java:71)
        at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:361)
        at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:355)
        at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
        at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:354)
        at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:425)
        at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Launcher.java:308)
        at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:358)
        at sun.launcher.LauncherHelper.checkAndLoadMain(LauncherHelper.java:482)

všem moc děkuji

Nahoru Odpovědět 19.12.2014 12:44
Co na srdci, to na Facebooku
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na mara
Zdeněk Pavlátka:19.12.2014 12:51

Jakou máš verzi javy? Pokud nemáš javu 8, je to kvůli tomu.

Nahoru Odpovědět  +1 19.12.2014 12:51
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
mara
Člen
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
mara:19.12.2014 12:53

aha já mám javu7 díky moc :)

Nahoru Odpovědět 19.12.2014 12:53
Co na srdci, to na Facebooku
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 89 zpráv z 89.