Diskuze: Skript guimenu (minecraft)
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
google = minecraft + tvuj text
google = minecraft open chest with 3 rows named "&8»
&bServer&fNavigator &8«" to player
1. Tady pisi, ze nejaky cas trva, nez se hrac pripoji na server nez se cela kce provede, ze staci jen pockat.
have you tried longer wait times?
It may take more than a few ticks for the player to properly "join" the server
2. Na jinem forku zas pisou, ze to vyhazuje chybu, prilis dlouhy text hodnoty title. Cetl jsi log / konzole log, jake chyby to pise?
open chest with 1 row named "Level up! Choose an attribute to upgrade!" to player
[10:09:07 ERROR]: #!#! Stack trace:
[10:09:07 ERROR]: #!#! java.lang.IllegalArgumentException: Title cannot be longe
r than 32 characters
3. https://www.itnetwork.cz/…ript-skquery
4. Tady mu konzola pise chybu, ze nerozumi podmince.
open chest with 1 row named "test" to player
!open chest with 1 row named "test" to player
Can't understand this condition/effect: open chest with 1 row named "test" to player (test.sk, line 3: open chest with 1 row named "test" to player')
Vic ti nerozumim, v jave neprogramuji. Pouze umim pouzivat google, kdyz neco
fakt chci, protoze na forku se tezko shani nekdo, kdo pracuje s konkretni casti
technologie
Zobrazeno 2 zpráv z 2.