Dračí doupě
Před velmi dlouhou dobou, co byl dračák v oblibě, jsem zjistil, že zapisování statů a věcí na papír není úplně ono. Dále vygenerování postavy podle pravidel taky zabralo nějakou tu chvíli. Později se začaly objevovat generátory postav, ale už nic víc. Tak se zrodila první myšlenka vytvořit nejenom generátor postav, ale rovnou elektronický deník postavy s možností generování a následné správy postavy.
Aplikace je psaná v Jave, pro GUI jsem zvolil framework JavaFX. Celý projekt mám na Githubu, kde lze sledovat podrobněji vývoj.
Funkce
- Vygenerování nové postavy
- Různé hody kostkou s možností použití vlastností postavy.
- Správa předmětů ve hře
- Vytvoření/editace/mazání vlastního předmětu.
- Upload/download vlastního/cizího předmětu do online sdílené databáze.
- Vytváření/editace/mazání kolekcí předmětů + upload/download kolekcí do sdílené databáze.
- Obchod
- Obchod je momentálně jediné místo, odkud lze při hře koupit předměty.
- Dále obchod slouží jako správce předmětů po přepnutí příslušného přepínače.
- Inventář postavy
- Slouží pouze jako vizualizace, co má postava u sebe.
- V odevzdávané verzi nebude mít inventář téměř žádnou funkčnost.
- Bestiář
- Vytvoření/editace/mazání nestvůry.
- Upload/download vlastní/cizí nestvůry do online sdílené databáze.
- Povolání hrdinů
- Jsou implementována pouze povolání z pravidel pro začátečníky, tedy: válečník, hraničár, alchymista, kouzelník a zloděj. Specializace povolání implementovány NEJSOU.
- Souboj
- Velmi omezená implementace souboje. Lze pouze spustit souboj a koukat, jak si hrdina počíná. Souboj je komentovaný.
- Kouzla
- Je otázka, zda-li dodám kouzla do odevzdávané verze. Základní věci pro kouzla jsou již vymyšlena, ale stále nejsou v provozu schopném stavu.
- Alchymie
- Alchymie se v odevzdávané verzi určitě neukáže. Vývoj nazačal.
VZDÁLENÁ BUDOUCNOST
- Generátor map, jeskyň
- Vytvořit server pro propojení jednotlivých klientů
- Herní chat (hlasový?) pro komunikaci mezi hráči a Pánem jeskyně
- Oddělit klienta pro hráče a Pána jeskyně
Tým
- nakonec pouze já
Hodnocení porotců
Aplikace byla vytvořena do soutěže ITnetwork summer 2017

- David Čápka (9 bodů) - Na Javu grafický kabát vypadá velmi příjemně, moc chválím. Takhle nějak bych si představoval, že mají aplikace vypadat. Nápad fajn, předpokládám, že každý hráč si přinese na hraní svůj notebook s aplikací a pán jeskyně může začít vyprávět. Také předpokládám, že ty sám jsi do těchto her nadšenec, protože to vypadá, že to opravdu obsahuje úplně všechny featury. Je tam toho hodně - kostky, předměty, hrdinové, příšery, kouzla, souboje a další. Celkově dobře zpracované a užitečné. Aplikace vypadá, že poskytuje i nějaké online featury (registrace, synchronizace předmětů atd.), ale ty se mi zatím nepodařilo zprovoznit. Celkově mám pocit, že to není úplně doladěné, tlačítka import/export hrdiny nic nedělají, při přidání předmětu se tam zobrazí 2x. Bude to chtít ještě generálku.
- Lucie Hartingerová (9 bodů)
- Vizuálně velice podařená aplikace. Dovedu si to klidně představit jako
hru na tablet. Hezky sis pohrál i s Bestiářem
Možnost import/export. Velký seznam jmen. Moderní grafické zpracování. Moc hezké provedení osobního deníku - obrázky, ikonky, nadpisy... V nápovědě je velký návod k celé hře. Jednotlivé animace tlačítek taky vypadají působivě
- Tomáš Bitter (9 bodů) - Nespouští se. Batch hází exception.
Galerie





Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 247x (17.22 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce Java