Objektově orientované programování v Javě - Online kurz
Tutoriály v on-line kurzu se věnují objektově orientovanému programování v Javě. Od první objektové aplikace se dostanete až k vyspělým strukturám.
Syntax jazyka samozřejmě vychází z angličtiny. Pro pohodlnější výuku jsou však naše Java tutoriály kompletně v češtině. Na konci každého tematického bloku jsou připravena praktická cvičení a vědomostní kvízy, kde si můžeš vyzkoušet všechny získané znalosti z každého Java tutoriálu. Po absolvování kurzu získáš certifikát.
26 interaktivních lekcí
Odevzdání 24 samostatných úloh
5 vědomostních testů
Certifikát absolventa
Co tě tutoriály naučí?
Budeš umět skládat své aplikace z komponent a tvořit rozsáhlé informační systémy. Moderní kurz nabitý interaktivními příklady ti dá solidní základy pro práci Java vývojáře s platem až 160.000 Kč.
-
Konzolová aplikace Vítejte v diáři! Dnes je: 13.6.2016 20:22 Dnes: ----- 13.6.2016 10:00 Shopping - Arkády Pankrác 13.6.2016 19:30 Vyvenčit mého yorkšírka Dennyho Zítra: ------ 14.6.2016 14:00 Power plate Vyberte si akci: 1 - Přidat záznam 2 - Vyhledat záznamy 3 - Vymazat záznam 4 - Konec 2 Zadejte datum ve tvaru [1.1.2012]: 15.6.2016 Nalezeny tyto záznamy: 15.6.2016 9:30 Zkouška - Ekonomika cestovního ruchu
-
Konzolová aplikace __ ____ ____ _ _ __ /__\ ( _ \( ___)( \( ) /__\ /(__)\ ) / )__) ) ( /(__)\ (__)(__)(_)\_)(____)(_)\_)(__)(__) Bojovníci: Zalgoren Život: ███████████████ Gandalf Život: ███████ Mana: █ Gandalf použil magii za 48 hp Zalgoren utrpěl poškození 33 hp
-
Konzolová aplikace Pro zadaný interval datumů vypíše všechny pátky 13.: Zadejte 1. datum: 1.1.2013 Zadejte 2. datum: 15.8.2015 Pátky 13.: 13.9.2013, 13.12.2013, 13.6.2014, 13.2.2015, 13.3.2015,
Java tutoriál ti představí moderní objektově orientované
programování, které zpřehledňuje kód a proto je to hned druhá
dovednost po úplných Základech Javy, kterou
potřebuješ ovládnout. Na začátku si nový přístup ukážeme na objektové
verzi naší jednoduché aplikace Hello world
. Vysvětlíme si
rozdíl mezi primitivními datovými typy, co jsme používali
doposud, a novými referenčními typy. Naprogramujeme si
Hrací kostku, u které se naučíš psát
konstruktory.
Protože už máš dostatečný základ, začneme programovat hru Bojovník do arény. Zděděním bojovníka na mága se dozvíš, jak použít základní pilíře objektově orientovaného programování - zapouzdření, dědičnost a polymorfismus. Dozvíš se také, v jakých výjimečných případech se ti vyplatí od objektového přístupu odklonit a použít statiku.
V dalších lekcích kurzu si osvojíš nové prvky tříd - Gettery a settery. Naučíš se pracovat s datem a časem a ukládat objekty do generické kolekce ArrayList. Nově nabyté znalosti si procvičíš při programování Diáře s databází.
Protože tou dobou již budeš mít pokročilé znalosti, naučíš se definovat předka v podobě abstraktní třídy a rozhraní. Nakonec si ještě řekneme jak porovnávat a klonovat objekty a doplníme si znalosti výčtových typů, konstant, nulovatelných typů a dalších. Na úplný závěr bude připraven ke stažení tvůj certifikát v PDF a tvé znalosti jsou o pořádný level výše.
Prověřeno absolventy
Připraveno profesionály z oboru
Online tutoriály OOP v Javě
-25%
Cena:
892,50 Kč
670 Kč
Sleva končí 20. října v 23:59
Lekce 5: Bojovník do arény
Lekce 9: Statika
Lekce 11: ArrayList v Javě
Tahák: Učební pomůcka na OOP v Javě - Tahák
Regulární výrazy v Javě
Varianta s lektorem
Tento kurz je možné studovat i ve variantě s lektorem.
Školení OOP v Javě