Zdrojákoviště Java - Objektově orientované programování
Galerie objektových aplikací se zdrojovým kódem v Javě od místních programátorů. Zdrojáky neprochází kontrolou jako u seriálů a jsou různé kvality.
Články
Tutoriál a zdrojový kód pro šifrování a dešifrování nejen textu algoritmem AES 256 v Javě.
Napsal Fugiczek
Aplikace
Ukázkový program vypíše data v aktuálním roce, pro něž platí, že den+měsíc+rok je liché číslo, dělitelné 5. Včetně přiložených zdrojových kódů v Javě.
Napsal David Čápka
Ukázkový program pro práci s datem - vypsání dnešního data. Včetně přiložených zdrojových kódů v Javě.
Napsal David Čápka
Jednoduchý OOP colorpicker v JavaScriptu. Jednoduchá instalace i modifikace. Kompletní zdrojový kód k dispozici ke stažení.
Napsal Vojtěch Pospíchal
Ukázkový program - ukázka tvoření a používání objeků v Javě. Včetně přiložených zdrojových kódů.
Napsal David Čápka
Ukázkový program - ukázka práce s objekty v Javě. Včetně přiložených zdrojových kódů.
Napsal David Čápka
Dobrodružná point-and-click hra (pouze 1. episoda) s puzzle prvky napsaná v Javě. Hráč se ocitá v kůži pomocníka, který je pozván na párty k Santovi, ale..
Napsal Matěj Černý
Ukázkový program pro práci s datem - vypsání zadaného data v jeho plné formě. Včetně přiložených zdrojových kódů v Javě.
Napsal David Čápka
Interpret jednoduchého jazyka s ukázkovým programem pro výpočet faktoriálu. Řešení soutěžní úlohy Machr na algoritmy - Vlastní programovací jazyk v Javě.
Napsal Silvinios
Ve hře musí spolupracovat dvě hlavní postavičky při procházení jednotlivými úrovněmi světa v klobouku. Hra poběží na multiplatformním libGDX frameworku.
Napsal pistha
Jednoduchá ukázka reflexe v Javě s popisovaným kódem
Napsal Fugiczek
Ukázkový program pro práci s datem - vypsání rozdílu mezi zadaným datem a současností. Včetně přiložených zdrojových kódů v Javě.
Napsal David Čápka
Jednoduchá textová hra vytvořená do soutěže Machr na Javu - Objektová textovka. Je určená hlavně na jednoduché rozšíření a obsahuje zdrojový kód.
Napsal David Dostal
Vítězné řešení soutěžní úlohy: Santova hádanka. Program řeší Santovu hádanku neboli upravenou verzi Einsteinovy hádanky v Javě.
Napsal Silvinios
Zdrojový kód algoritmu evidování volných sedadel v kině.
Napsal David Jančík
Algoritmus pro evidování zápasů a bodů týmů například ve fotbale.
Napsal David Jančík
Vítězný výtvor v machrovi zaměřeném na Reflexi, přesněji na zjištění předpisu třídy a následného vypsání.
Napsal pocitac770
Bezztrátový kompresní algoritmus v Javě založený na algoritmu Lempel-Ziv se zdrojovými kódy. Řešení soutěžní úlohy Machr na algoritmy - Komprese.
Napsal Silvinios
Cílem hry Šibenice je uhádnout písmena tajenky. Program běží v textovém režimu, je naprogramovaný v Javě a ke stažení včetně zdrojových kódů.
Napsal Silvinios
Jedna z vítězných aplikací machra na Javu. Aplikace z command-line arguments načte cestu k textovému souboru/souborům, rozparsuje ho a analyzuje.
Napsal Michal Haňáček
Ukázkový program pro práci s datem - pro zadaný interval datumů vypíše všechny pondělky. Včetně přiložených zdrojových kódů v Javě.
Napsal David Čápka