Obránce
Hráč ovládá vesmírnou loď a sestřeluje útočníky. Hráč má devět
životů. Po zásahů raketou útočníka se snižuje počet životů o jeden.
Při srážce s útočníkem hra končí (ale zničení útočníka je platné
a připíše se bod).
Obtížnost je určena počtem útočníků, jejich formacemi, rychlostí palby
útočníků, dosahem raket útočníků a rychlostí raket a samotných
útočníků. Útočníci, kteří nebyli sestřeleni se objevují znovu.
Příběh
Hra se odehrává v daleké budoucnosti a jejím hrdinou je mladý podporučík, který právě ukončil Akademii a ....
Ovládání
- šipkami (levá, pravá, nahoru, dolů)
- střílení mezerníkem
V čem
- hra je v Javě za použítí IDE Netbeans
- grafika v Gimpu
- zvuky v Audacity
Team
Já
Stav projektu
24.2.2013
Odeslána hotová hra. Posledních pár dnů jsem se snažil rozumně rozchodit hru pod Linuxem, ale hlavně přehrávání zvuků v Javě v Linuxu je tvrdý oříšek. Částečně se to povedlo, ale žádná velká krása to není. Hra je včetně zdrojových kódů.
17.2.2013
Přidána úvodní obrazovka soutěže a příběh. Dodělány další dvě úrovně - je jich celkem devět. Nalezeno a opraveno několik chyb. Teď dodělávám komentáře ke kódu.
31.1.2013
Přidány animace (exploze nepřátelské lodě, zásah nepřátelskou raketou), zvuky (zásah nepřítele, zásah nepřátelskou raketou a vypuštění rakety) a odměna pro vítěze.
25.1.2013
Hra je v hrubých rysech hotová. Dá se hrát, je však bez zvuků, animací a úvodní obrazovky. Probíhá hledání a opravování chyb.
Komentáře porotců

Hra byla vytvořena do soutěže devbookátor 2013.
- sdraco (programátor) - 7 bodů
Jako programátor oceňuji Javu a přiložený zdroják. Z hlediska gamedesignu je to však stereotypní, škoda, že se nepřátelé nepohybují a není jich více typů.
- Darkness (pařan) - 1,77 bodu
Příjemně ztvárněná příběhová složka, bohužel bez jakéhokoliv vysvětlení proti komu a proč bojuji. Samotná hra je další variací na space invaders/xenon a trpí nedostatkem invence. Pokud by autor zapracoval více příběhu, powerupů a boss fightů + nějaké originální prvky (z hlediska hratelnosti), mohla by být hra poměrně zajímavý počin.
- Vojta Kočí (game designer) - 4 body
Bohužel, postrádám nápad a jakoukoli nadstavbu, příběh je sice zpracován dopodrobna, ale samotná hra paradoxně nevypadá, nezní a nehraje se dobře...
- Míša (laik) - 5 bodů
Předělávka staré klasické hry. Chybí mi zde ale hudba a hra je vcelku dost jednotvárná. Cením ale příběh, který ji pěkně uvede.
Galerie

Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 343x (2.37 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce Java