Java - 2D Kreslení
Jednoduchý program k základnímu vykreslení 2D těles v Javě. Program se skládá ze dvou tříd, z toho první bude obrahovat metodu main, která spoužtí a zobrazuje okno programu a druhá s nastavením a vykreslením parametrů.
Třída na vytvoření okna a přidání třídy Tree do okna.
import javax.swing.JFrame; /** * @author Atom */ public class ChristmasTree{ public static void main(String[] args) { new ChristmasTree(); } public ChristmasTree(){ JFrame jf = new JFrame("Christmas Tree"); jf.add(new Tree()); jf.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); jf.setSize(350, 350); jf.setVisible(true); } }
Druhá třída Tree vykresluje na JPanel, který je vložen do první třídy JFrame.
import java.awt.Color; import java.awt.Graphics; import java.awt.Polygon; import javax.swing.JPanel; /** * @author Atom */ public class Tree extends JPanel{ public Tree(){ } public void paint(Graphics g){ super.paint(g); g.setColor(Color.BLACK); g.fillRect(140, 180, 25, 50); g.setColor(Color.GREEN); for(int i = 0; i < 100; i+=30){ Triangle(g, 100, 100 + i); } banky(g , 100,100,20); svicka(g ,180,85); retez(g,125,110,7); retez(g,135,130,3); retez(g,110,150,8); } public void banky(Graphics g, int x, int y, int vel){ g.setColor(Color.RED); g.fillOval(x, y, vel, vel); } public void svicka(Graphics g, int x, int y){ g.setColor(Color.GRAY); g.fillRect(x, y, 5,10 ); } public void retez(Graphics g,int x, int y, int l){ for(int i=0;i<l*10;i+=10){ g.setColor(Color.blue); g.fillOval(x+i,y+(i/5),5,5); } } public void Triangle(Graphics g, int x, int y){ int[] xs = { x, x+50, x+100 }; int[] ys = { y, y-50, y }; Polygon triangle = new Polygon(xs, ys, xs.length); g.fillPolygon(triangle); } }
Galerie

Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 379x (960 B)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce Java