Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)

Diskuze: Skrytí JS

JavaScript JavaScript Skrytí JS

Aktivity (1)
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Theodor Johnson:18.5.2014 14:47

Ahoj, uvažuji nad vývojem hry v jQuery mobile, ale napadlo mě že kdybych hru chtěl portovat na Desktop, dá se něják zamezit uživateli zobrazit/stáhnout soubory javascriptu?

Odpovědět 18.5.2014 14:47
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
mkub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
mkub:19.5.2014 8:14

myslim, ze nie uplne... javascript bezi na klientovi, nie na serveri (aj ked existuje javascript pre server)...
takze javascript sa musi najskor stiahnut do browsera a az potom sa vykonava..

ale existuju nastroje, ktore by ho dokazali skryt, ale nemusi takto upraveny JS vsade fungovat

 
Nahoru Odpovědět  +2 19.5.2014 8:14
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na mkub
Theodor Johnson:19.5.2014 12:59

Tak to při nejhorším zabalím do exáče

Nahoru Odpovědět 19.5.2014 12:59
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
mkub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
mkub:19.5.2014 13:48

nebolo by lepsie porozmyslat nad niecim poriadnym? napr. nad Javou, ci nad C/C++?

javascript je na hry nevhodny jazyk, hlavne na strane klienta, lebo nedokaze ukladat uz nahrate vysledky

Editováno 19.5.2014 13:50
 
Nahoru Odpovědět  -1 19.5.2014 13:48
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na mkub
Theodor Johnson:19.5.2014 13:52

Není sice nejvhodnější, ale je to (mě známý) nejjednoduší způsob na tvorbu multiplatformní aplikace

Nahoru Odpovědět 19.5.2014 13:52
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Pavel Winkler:19.5.2014 13:54

Zkus Java Applet. Běží v prohlížeči, je kompilovaný a je rychlý.

Ten exáč byl dobrý jako vtip.

 
Nahoru Odpovědět  +2 19.5.2014 13:54
Avatar
mkub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
mkub:19.5.2014 13:57

a navyse javascript nebol povodne urceny na vytvaranie komplet celych aplikacii, ale na prvotne spracovavanie zadanych udajov u klienta a zobrazovanie vystupnych udajov... takze z tohto pohladu javascript neumoznuje ukladanie na disk (s vynimkou coockies), ako ani neumoznuje pracovat s databazou... takze nechapem, ako by si riesil javascript a nasledne balenie JS suborov do exe suborov :D to si si asi pomylil, ze javascript je interpretovany jazyk, nie kompilovany :D

 
Nahoru Odpovědět  -2 19.5.2014 13:57
Avatar
mkub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
mkub:19.5.2014 14:02

skus a uvidis sam, ze javascript nie je vhodny na hry a ale iba na prehravanie multimedialneho obsahu...

 
Nahoru Odpovědět  -4 19.5.2014 14:02
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Theodor Johnson:19.5.2014 14:05

Pokud vím tak java sice je multiplatformní, ale když vytvořím aplikaci na android, tak ji snad nemůžu rovnou portovat na iOS, WP, Desktop, ... ?

Nahoru Odpovědět 19.5.2014 14:05
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Michal Žůrek (misaz):19.5.2014 14:30

mkub: to co jsi napsal platilo před nástupem HTML5. HTML5 prosazuje javaScript jako jazyk pro tvorbu webových aplikací, což víceméně jsou i hry, takže v tom nevidím důvod. Pravdu má v tom, že jednou ránou vyřeší skoro všechny platformy.

Myslím že mu bude bohatě stačit kód obfuskovat.

Editováno 19.5.2014 14:30
Nahoru Odpovědět  +4 19.5.2014 14:30
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
mkub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
mkub:19.5.2014 15:14

ako by si vyriesil pomocou jQuery bezpecne ukladanie dat u klienta?
inac na multiplatformovost hier by som zvolil Javu, resp. C++...

 
Nahoru Odpovědět 19.5.2014 15:14
Avatar
mkub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
mkub:19.5.2014 15:15

a pokial by si obaloval aplikacie do exe, tak by si stratil prave tu multiplatformo­vost...

 
Nahoru Odpovědět 19.5.2014 15:15
Avatar
Odpovídá na mkub
Michal Žůrek (misaz):19.5.2014 15:16

úplně jednoduše.

localStorage
Nahoru Odpovědět 19.5.2014 15:16
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na mkub
Theodor Johnson:19.5.2014 15:29

prakticky ne, když bych to dělal jen na win, je to jako s apk, nebo ipa

Nahoru Odpovědět  +1 19.5.2014 15:29
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
mkub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
mkub:19.5.2014 15:56

zabudas na to, ze k tym udajom ma pristup kazdy, kto ma pristup k adresaru, kam javascript uklada informacie, cize taketo ukladanie nie je vhodne na ukladanie citlivych udajov

 
Nahoru Odpovědět 19.5.2014 15:56
Avatar
Odpovídá na mkub
Michal Žůrek (misaz):19.5.2014 15:58

a desktop aplikace to udělá nějak jinak?

Nahoru Odpovědět 19.5.2014 15:58
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
mkub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
mkub:19.5.2014 16:02

asi som ta nepochopil, ako by si dosiahol prenositelnost medzi platformami u .exe suborov...

sam som zvedavy,ako sa ti to podari obalit do exe javascript a popritom nestratit multiplatformo­vost...

 
Nahoru Odpovědět 19.5.2014 16:02
Avatar
Odpovídá na mkub
Michal Žůrek (misaz):19.5.2014 16:06

exe není multiplatformní, on povídal že pokud nenajde rozumnou cestu skrytí JS kódu tak sáhne po variantě že to "zabalí" do exe. Daň za tuto varintu je ta že ta aplikace nebude multiplatformní.

Pokud jsi četl výše, tak sis mohl vyvodit, že nejspíš mu jde hlavně o Windows a Android. A opravdu není problém vytvořit jedno exe a jedno apk.

Nahoru Odpovědět  +1 19.5.2014 16:06
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Pavel Winkler:19.5.2014 16:09

To už je jednodušší jeden jar.

 
Nahoru Odpovědět  +2 19.5.2014 16:09
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Pavel Winkler
Theodor Johnson:19.5.2014 16:15

Zatím jsem neviděl že by jar šel spustit na androidu, viděl jsem ho jen na linuxu a win

Nahoru Odpovědět 19.5.2014 16:15
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Pavel Winkler
Michal Žůrek (misaz):19.5.2014 16:15

záleží pro koho, pro tebe (vývojáře) ano, pro uživatele doposud bez javy rozhodně ne.

Nahoru Odpovědět 19.5.2014 16:15
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Pavel Winkler:19.5.2014 16:16

Zkus to napsat jako applet.

 
Nahoru Odpovědět 19.5.2014 16:16
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Pavel Winkler
Theodor Johnson:19.5.2014 16:18

S applety zatím nemám zkušenosti a nevím jak se chovají na mobilu

Nahoru Odpovědět 19.5.2014 16:18
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Marek Maškarinec:4. června 15:51

Možná zahashovat

 
Nahoru Odpovědět 4. června 15:51
Avatar
Marian Benčat
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Marian Benčat:5. června 0:58

Napiš to v JSX, to je dostatečná obfuskace :-)

Nahoru Odpovědět  -1 5. června 0:58
In Smalltalk, everything is an object, In Clojure, everything is a list, In Javascript, everything is fucking mistake
Avatar
Marian Benčat
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Pavel Winkler
Marian Benčat:5. června 0:59

Jo, rychlý není a nebyl a všechny prohlížeče ho implicitně banují asi 2 roky :-)

Nahoru Odpovědět 5. června 0:59
In Smalltalk, everything is an object, In Clojure, everything is a list, In Javascript, everything is fucking mistake
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Marian Benčat
Theodor Johnson:11. června 9:04

Spíš než o odpovědi bych radši požádal admina o odstranění zbytečného vlákna, chvilku jsem se učil JS, ale v roce 2017 už máme HTML5

Nahoru Odpovědět 11. června 9:04
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Marian Benčat
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Marian Benčat:12. června 4:00

To sem asi úplně nepochopil.

Nahoru Odpovědět  +1 12. června 4:00
In Smalltalk, everything is an object, In Clojure, everything is a list, In Javascript, everything is fucking mistake
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Marian Benčat
Theodor Johnson:12. června 10:48

Myslel jsem to tak, že vlastně celý vlakno bylo zbytečný, chtěl jsem původně udelat hru kterou by nebylo možný "upirátit" pro offline, nedošlo mi že prohlížeč sám o sobě ukládá vše do pc (tudíž i pro offline)

Nahoru Odpovědět 12. června 10:48
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Marian Benčat
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Marian Benčat:12. června 14:43

Ah tak, no to nechápu jak sice souvisí s HTML5 a jeho učením.. ale ANO, kód u klienta není nikdy 100% v bezpečí.

Nahoru Odpovědět 12. června 14:43
In Smalltalk, everything is an object, In Clojure, everything is a list, In Javascript, everything is fucking mistake
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 30 zpráv z 30.