Diskuze: Androidx problém nebo nějaká změna u setText?
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ahoj,
když rozklikneš logcat, mělo by ti to vyhodit tu chybu, podle toho
dohledáš. Každopádně v nastavení textu se nic nezměnilo. Zápis v Kotlinu
by spíš měl vypadat takhle (to tvoje je spíš syntaxe Javy):
jmeno_play1.text = "AAAAAAAAAA"
bez středníku a přístup přes proměnnou, ale není to chyba
Nejspíš bude problém, že někde máš použitou referenci na staré knihovny android.support místo androidx. Nebo špatná reference na to tlačítko.
1) Jak máš definovaný Button v xml?
<androidx.appcompat.widget.AppCompatButton.. />
nebo
<android.support.v7.widget.AppCompatButton.. />
nebo
<Button.. />
Pokud máš Button definováno druhým způsobem, přepiš na první uvedený. Ale to by ti padlo nejspíš při kompilaci.
2) Jak si získal proměnnou jmeno_player1
přes *.findById(R.id.XXX), kotlinx.android.synthetic nebo přes
nějakou bindovací knihovnu?
3) Ještě je možné, že to voláš mimo hlavní vlákno, ale to by ti nefungovalo ani předtím.
Pokud nic nenajdeš, tak pošli část kódu, důležité jsou importy, bind
tlačítka, definice v xml a použití. A ten log by se taky hodil .
Ahoj,
díky moc za radu!!!! Nakonec se mi to včera v noci podařilo vyřešit.
PS S tím "AAAA" jsem se to jen pokoušel ladit ... prostě co nejjednodušší
test.
Největší problém byl nakonec v následujícím, musel jsem měnit:
z původního:
intent.getStringExtra("JMENO_PLAYER1")
na
intent.getStringExtra("JMENO_PLAYER1").toString()
a z:
var jmena_hracu = intent.getStringArrayExtra("JMENA_HRACU")
na:
var jmena_hracu = intent.getStringArrayExtra("JMENA_HRACU") as
Array<String>
předtím s tím problém nebyl a fungovalo to. I teď se to zkompilovalo bez problémů, ale aplikace prostě "spadla".
Zobrazeno 3 zpráv z 3.