Objektově orientované programování v Kotlin - Online kurz
Tutoriály v sekci se věnují objektově orientovanému programování v Kotlin. Od první objektové aplikace se dostanete až k vyspělým strukturám.
Syntax jazyka samozřejmě vychází z angličtiny. Pro pohodlnější výuku jsou však naše Kotlin tutoriály kompletně v češtině. Na konci každého tematického bloku jsou připravena praktická cvičení a vědomostní kvízy, kde si můžeš vyzkoušet všechny získané znalosti z každého Kotlin tutoriálu. Po absolvování kurzu získáš certifikát.
24 interaktivních lekcí
Odevzdání 21 samostatných úloh
5 vědomostních testů
Certifikát absolventa
Co tě Kotlin tutoriály naučí?
Budeš umět skládat své aplikace z komponent a tvořit rozsáhlé informační systémy. Moderní kurz nabitý interaktivními příklady ti dá solidní základy pro práci Kotlin vývojáře s platem až 100.000 Kč.
-
Konzolová aplikace Zadej 1. číslo: 15.2 Zadej 2. číslo: 22.7 Součet: 37.9 Rozdíl: -7.5 Součin: 345.03999999999996 Podíl: 0.6696035242290749 -
Konzolová aplikace __ ____ ____ _ _ __ /__\ ( _ \( ___)( \( ) /__\ /(__)\ ) / )__) ) ( /(__)\ (__)(__)(_)\_)(____)(_)\_)(__)(__) Bojovníci: Zalgoren Život: ████ Gandalf Život: ███████ Mana: █ Gandalf použil magii za 48 hp Zalgoren utrpěl poškození 33 hp -
Konzolová aplikace Zadej datum narození (d.M.y): 11.9.1998 Je ti 19 let a narozeniny máš za 47 dní.
Kotlin tutoriál ti představí moderní objektově orientované
programování, které zpřehledňuje kód a proto je to hned druhá
dovednost po úplných Základech Kotlin, kterou
potřebuješ ovládnout. Na začátku si nový přístup ukážeme na objektové
verzi naší jednoduché aplikace Hello world. Vysvětlíme si
princip referencí, pomocí kterých se na objekty odkazujeme. Naprogramujeme si
Hrací kostku, u které se naučíš psát
konstruktory.
Protože už máš dostatečný základ, začneme programovat hru Bojovník do arény. Zděděním bojovníka na mága se dozvíš, jak použít základní pilíře objektově orientovaného programování - zapouzdření, dědičnost a polymorfismus. Dozvíš se také, v jakých výjimečných případech se ti vyplatí od objektového přístupu odklonit a použít statiku.
V dalších lekcích kurzu si osvojíš nový prvek tříd -
Vlastnosti. Naučíš se pracovat s datem a
časem a ukládat objekty do generické kolekce
List. Nově nabyté znalosti si procvičíš při
programování Diáře s databází.
Protože tou dobou již budeš mít pokročilé znalosti, naučíš se definovat předka v podobě abstraktní třídy a rozhraní. Nakonec si ještě řekneme jak porovnávat a přetěžovat operátory a doplníme si znalosti výčtových typů a dalších. Na úplný závěr bude připraven ke stažení tvůj certifikát v PDF a tvé znalosti jsou o pořádný level výše.
Připraveno profesionály z oboru
Online tutoriály OOP v Kotlin
-20%
Cena:
807,50 Kč
645 Kč
Sleva končí 31. října v 23:59
