Objektově orientované programování v Kotlin - Online kurz
Tutoriály v sekci se věnují objektově orientovanému programování v Kotlin. Od první objektové aplikace se dostanete až k vyspělým strukturám.
Syntax jazyka samozřejmě vychází z angličtiny. Pro pohodlnější výuku jsou však naše Kotlin tutoriály kompletně v češtině. Na konci každého tematického bloku jsou připravena praktická cvičení a vědomostní kvízy, kde si můžeš vyzkoušet všechny získané znalosti z každého Kotlin tutoriálu. Po absolvování kurzu získáš certifikát.
24 interaktivních lekcí
Odevzdání 21 samostatných úloh
5 vědomostních testů
Certifikát absolventa
Co tě Kotlin tutoriály naučí?
Budeš umět skládat své aplikace z komponent a tvořit rozsáhlé informační systémy. Moderní kurz nabitý interaktivními příklady ti dá solidní základy pro práci Kotlin vývojáře s platem až 100.000 Kč.
-
Konzolová aplikace Zadej 1. číslo: 15.2 Zadej 2. číslo: 22.7 Součet: 37.9 Rozdíl: -7.5 Součin: 345.03999999999996 Podíl: 0.6696035242290749
-
Konzolová aplikace __ ____ ____ _ _ __ /__\ ( _ \( ___)( \( ) /__\ /(__)\ ) / )__) ) ( /(__)\ (__)(__)(_)\_)(____)(_)\_)(__)(__) Bojovníci: Zalgoren Život: ████ Gandalf Život: ███████ Mana: █ Gandalf použil magii za 48 hp Zalgoren utrpěl poškození 33 hp
-
Konzolová aplikace Zadej datum narození (d.M.y): 11.9.1998 Je ti 19 let a narozeniny máš za 47 dní.
Kotlin tutoriál ti představí moderní objektově orientované
programování, které zpřehledňuje kód a proto je to hned druhá
dovednost po úplných Základech Kotlin, kterou
potřebuješ ovládnout. Na začátku si nový přístup ukážeme na objektové
verzi naší jednoduché aplikace Hello world
. Vysvětlíme si
princip referencí, pomocí kterých se na objekty odkazujeme. Naprogramujeme si
Hrací kostku, u které se naučíš psát
konstruktory.
Protože už máš dostatečný základ, začneme programovat hru Bojovník do arény. Zděděním bojovníka na mága se dozvíš, jak použít základní pilíře objektově orientovaného programování - zapouzdření, dědičnost a polymorfismus. Dozvíš se také, v jakých výjimečných případech se ti vyplatí od objektového přístupu odklonit a použít statiku.
V dalších lekcích kurzu si osvojíš nový prvek tříd -
Vlastnosti. Naučíš se pracovat s datem a
časem a ukládat objekty do generické kolekce
List
. Nově nabyté znalosti si procvičíš při
programování Diáře s databází.
Protože tou dobou již budeš mít pokročilé znalosti, naučíš se definovat předka v podobě abstraktní třídy a rozhraní. Nakonec si ještě řekneme jak porovnávat a přetěžovat operátory a doplníme si znalosti výčtových typů a dalších. Na úplný závěr bude připraven ke stažení tvůj certifikát v PDF a tvé znalosti jsou o pořádný level výše.
Připraveno profesionály z oboru
Online tutoriály OOP v Kotlin
Cena: 807,50 Kč