Letní akce! Lákají tě IT školení C#, Javy a PHP v Brně? Přihlas se a napiš nám do zpráv kód "BRNO 500" pro slevu 500 Kč na libovolný brněnský kurz. Lze kombinovat se slevami uvedenými u školení i použít pro více kurzů. Akce končí 28.7.

Objektově orientované programování v Kotlin

Kotlin Objektově orientované programování

Tutoriály v sekci se věnují objektově orientovanému programování v Kotlin. Od první objektové aplikace se dostanete až k vyspělým strukturám.

Lekce

Úvod do objektově orientovaného programování v Kotlin

Lekce 1 - Úvod do objektově orientovaného programování v Kotlin

Tutoriál uvede do objektově orientovaného programování v Kotlin, vysvětlíme si okolnosti vzniku OOP a také pojmy třída, atribut, metoda a zapouzdření.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Samuel Kodytek
První objektová aplikace v Kotlin - Hello object world

Lekce 2 - První objektová aplikace v Kotlin - Hello object world

V tutoriálu si vytvoříme svou první objektovou aplikaci pro Kotlin - Hello object world. Naučíme se tvořit třídy (class), atributy a metody s parametry.
ZdarmaNapsal Samuel Kodytek
Cvičení k 1.-2. lekci OOP v Kotlin

Cvičení k 1.-2. lekci OOP v Kotlin

Řešené programátorské úlohy v Kotlinu na téma základy objektově orientovaného programování. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
PremiumNehodnocenoNapsal Samuel Kodytek
Hrací kostka v Kotlin - Konstruktory a náhodná čísla

Lekce 3 - Hrací kostka v Kotlin - Konstruktory a náhodná čísla

Tutoriál nás naučí používat konstruktory a generátor náhodných čísel Random. Naprogramujeme si v Kotlinu objektovou hrací kostku, první část naší arény.
ZdarmaNapsal Samuel Kodytek
Cvičení k 3. lekci OOP v Kotlin

Cvičení k 3. lekci OOP v Kotlin

Řešené programátorské úlohy v Kotlinu na téma konstruktory, zapouzdření a náhodná čísla. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
PremiumNehodnocenoNapsal Samuel Kodytek
Referenční datové typy v Kotlin

Lekce 4 - Referenční datové typy v Kotlin

V tutoriálu si podrobněji vysvětlíme, jak Kotlin pracuje v paměti s referenčními typy (objekty). Popíšeme si garbage collector.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Samuel Kodytek
Cvičení k 4. lekci OOP v Kotlin

Cvičení k 4. lekci OOP v Kotlin

Řešené programátorské úlohy v Kotlinu na téma reference na objekty a hodnota null. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
PremiumNehodnocenoNapsal Samuel Kodytek
Bojovník do arény v Kotlin

Lekce 5 - Bojovník do arény v Kotlin

V tomto tutoriálu si v Kotlinu napíšeme objekt (třídu) bojovníka, jehož instance necháme příště bojovat ve virtuální aréně.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Samuel Kodytek
Aréna s bojovníky v Kotlin

Lekce 6 - Aréna s bojovníky v Kotlin

V tomto tutoriálu dokončíme naši arénu s bojovníky v Kotlinu. Výsledkem bude plně objektová aplikace, kde komunikující instance simulují stolní hru.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Samuel Kodytek
Dědičnost a polymorfismus v Kotlin

Lekce 7 - Dědičnost a polymorfismus v Kotlin

V tutoriálu si vysvětlíme základy dědičnosti objektů v Kotlinu Naučíme se znovu používat kód a objevíme modifikátor přístupu protected.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Samuel Kodytek


 

Aktivity (5)