Kritika webu aceklima.cz
http://aceklima.cz
V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 12 zpráv z 12.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Příjde mi to docela zmatený a nepřehledný. Je tam dost zajímavých nápadů, ale jako celek se mi to k sobě moc nehodí.
čím níž scroluju a scroluju, je to horší a horší. Hlavní kazič dojmu je patkové písmo, zvol něco lepšího. Hlavička je pěkně barevná a obsah je pak takový černobílí. Zkus ho oživit. Chat je divný. Máte tam kontaktní formulář, tak na co ještě chat? Samotný kontaktní formulář je takový zvláštní, políčka nemusí být kilometr dlouhá. Políčka a popisek bych dal do jednoho řádku. Každopádně bývají tu i horší weby...
To písmo daj odtiaľ preč. Times New Roman je snáď horšie ako Comic Sans
To slovo by se tady mělo cenzurovat...
S písmem souhlasím, Times je opravdu hnus, nechal jsem si úpravu písma
nakonec a zapomněl na ni..
Formulář ještě promyslim, ale asi ho upravim ještě.
Za chatem si ale stojím, vzhledem k tomu že na budu mít v podnikání čas
operativně reagovat na dotazy, chat je ideální a hlavně, je to něco navíc,
něco co konkurence prakticky nenabízí.
Měl bych dotaz ohledně SEO, podařilo se mi vyškrábat se na Seznamu až na
první místo, ale během dne pád až do druhé stovky, aniž bych dělal
úpravy na webu. Napadla mě penalizace webu, ale to mi na podpoře Seznamu
vyvrátili. Nějakej nápad? Měl jsem vysokou návštěvnost díky umístění
webu sem, která pak opadla...možná to, díky
Ten chat je prvek, který stránku sráží hodně dolů. Většinu lidí to bude otravovat a málokomu to příjde důvěryhodné. Kdyby to náhodou chtěl někdo použít, tak ve většině případů uvidí, že operátor není online (já to zatím viděl vždy)
Díky za názor, poprosil bych ostatní, aby se u tvého příspěvku vyjádřili palcem nahoru nebo dolu, jestli s tebou souhlasí či nikoli, díky. Jinak vzhledem k tomu, že je sobota, na chatu nejsem. Nejvhodnější by asi bylo najít chat, kterej se zobrazí jen tehdy, když je operátor online..
Tak u purechat to nakonec v pohodě šlo, takže teď se chat objeví jen
tehdy, když sem online, to mi přijde jako ideální varianta. Musim teď
řešit hlavně věci okolo firmy, nemam čas psát si vlastní chat , jsem rád že jsem alespoň nějak
splácal tenhle web..;)
Ten chat je taková často omílaná záležitost. Rozhodně nesouhlasím s názory typu, že chat je zbytečný. Chat není zbytečný a ani nikoho neruší. Chat dokáže prodávat zboží, proto je často součástí eshopů. Dneska už jsou některá řešení automatizovaná a chat se chová podle toho, na jaké stránce se zákazník zdržuje, co si prohlíží a pokud třeba někde dlouho sedí a nekliká, tak mu chat automaticky nabídne další postup nebo ho navede na související zboží.
Existují studie a důkladná měření, která potvrzuje fakt, že přítomnost chatu a jeho odezvy přináší konverze. Třeba Michal Kubíček zrovna nedávno testoval a porovnával dva největší hráče u nás a to Zopim a Smartsupp http://michalkubicek.cz/…s-smartsupp/
Každopádně dokáže chat i hodně ublížit. Když bude offline pořád,
tak je zbytečný no
Ale jo proč ne, jestli to máš opravdu jen jako koníček, tak je to
zajímavý . Je hodně co
zlepšovat, ale určitě je určitě lepší než mnohé weby zde
Zobrazeno 12 zpráv z 12.