Kritika webu http://www.malirstvi-interholc.hys.cz/
http://www.malirstvi-interholc.hys.cz/
V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Mě se to líbí. Nepodtrhuj nadpisy, je to typografické pravidlo, na web
stránkách se to nedělá, protože to pak vypadá jako odkaz. Nedávaj do
hlavního menu odkaz na administraci. Nemusíš na jedné stránce stále
opakovat název společnosti a jméno vlastníka a vůbec se tam toho dost
opakuje - trošku to odlehčit, ať je tam toho méně. Stručnější, lidé
sou líní, potřebujou zvýraznit důležité informace v už tak krátkém
textu. Ináč jednoduchost, nepřeplácanost, dobré.
PS: Taky sme chtěl jít dělat automechanika
Doporučuji dát na hlavní stránku kontaktní informace, vím že je máš
v menu, ale jak řekl David Jančík, tak lidé jsou liní. Na hlavní stránce
máš 2x nátěry zábradlí, ale toho si asi všimne málokdo V galerii doporučuju pro
přehlednost nastavit border obrázkům, čistě pro přehlednost
Jinak souhlasím s David Jančík,
jednoduché, stručné, přehledné.
Přijde mi lepší, když je kontakt v menu, v hlavičce by to zbytečně rušilo. Dává se většinou jako poslední položka.
Však já taky nemyslel do hlavičky, tady toho je v hlavičce už dost, myslel jsem někde bublinu ke konci nebo na kraji stránky.
Trochu mě zarazil titulek obrázku, že pro zobrazení obrázků musím mít zapnutý Javascript. Obvykle se do titulku dávají informace o obrázku, např. co je to za budovu ve městě.
Na druhou stranu, pokud má i kontaktní formulář, nechal bych to i jako
samostatnou stránku. U firem je tohle běžný
Zobrazeno 8 zpráv z 8.