LockPickerSimulator
LockPickerSimulator bere svět simulátorů vlastním, spíše odlehčeným, způsobem. Jeho cílem je dopřát hráčům hodiny chytlavé dynamicky generované zábavy ať už proti sobě v online kompetetivním módu nebo offline při zlepšování svých dovedností proti počítačově řízeným protivníkům.
Mezi přednosti LPS patří
- Dynamicky generované prostředí - je garantováno, že žádné dva levely nebudou stejné (tak dlouho, dokud se xkcd nestane realitou)
- Akčnost - při maximálním FPS (především v offline režimu) se ze hry stává opravdu napínavý souboj s nepřítelem a jeho taktikou, kde rychlé reflexy můžou zvrátit celkový výsledek
- Taktika - Hra nabízí možnost pečlivě vymyslet svoji taktiku a rozdrtit nepřítele na plné čáře
- Soutěživost - vyhrávejte/nakupujte pomocí vyhrané měny mnoho kosmetických vylepšení, které všem ukáží, že vy jste tady šéf
- Vysoké rozlišení - až 4K, nicméně FPS krapet trpí
- Open source!
- Web & Desktop klient - hrajte pohodlně bez připojení k internetu, nebo si užívejte soupeření s ostatními hráči
- Nenáročný server (každý si jej může rozjet s minimálními náklady)
- A v neposlední řadě přátelský programátorsko-designérský tým ve složení Adam Hlaváček, Pavel Růžička, Tomáš Hlaváček
Kvůli zachování myšleného ducha hry je celá sepsána v anglickém jazyce.
Hru si můžete zahrát na tomto serveru . Bohužel server není příliš výkonný a proto, pokud se Vám načítací časy zdají příliš dlouhé, co si tahle zahrát v mezičase minihru ?
Máte chuť si nastavit vlastní server? Pak postupujte podle návodu
Nebo se také můžete podívat na skvělé intro:Hodnocení poroty
Jméno | Slovní hodnocení | Body |
---|---|---|
![]() |
Dlouho mi ucházelo jak hra vlastně funguje, po vysvětlení jsem pochopil, že je to vlastně takový hrací automat. Člověk hádá který ze 3 zámků vybere počítač (nebo i lidský protivník), ale chování hry nemůže příliš ovlivnit. I přes snahu bonusů, proto jsem jí moc nepřišel na chuť, snad mi nic neuniklo. Co se týká zpracování, přijde mi, že se nepovedlo ani ve zvolené technologii, kterou je zastaralý Swing, ani graficky. Každý nápis je jinou barvou, výsledný dojem vypadá jako pestrobarevný papoušek, hrany nejsou vůbec vyhlazené, dost pravděpodobně to je dělané v malování. Určitě máte potenciál, ale chce to zvážit jaké nástroje (alespoň ten GIMP) a technologie (Javascript nebo alespoň JavaFX) používáte a zamyslet se více nad game designem. | 5 |
![]() |
Vzhled hry je kýčovitý a pixelovitý. Nemůžete míchat 3D ikony s cliparty, jsou to úplně jiné grafické styly. Připadá mi, že nemohu říci, že jsem ve hře dobrá, její průběh nezáleží moc na tom co dělám. Asi záleží na vkusu, ale mne osobně hra nebavila. Určitě by to chtělo zapracovat na designu. | 4 |
![]() |
Nevím, jestli je chyba na mé straně, nebo na straně hry, ale ani po delší době prostě nejsem schopen pochopit princip hry i minihry. Ve hře chybí nápověda, u minihry jsem z ní pochopil, že mám asi klikat na ten, co barvou nesedí k ostatním, nicméně ve hře samotné už jsou další matoucí prvky. Grafika jako splácaná hodinu před odevzdáním s mspaint. | 2 |
Galerie

Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 19x (38.74 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů