Diskuze: Minecraft na localhostu
V předchozím kvízu, Online test znalostí PHP, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 14 zpráv z 14.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí PHP, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Je tu mnoho faktorů:
Databáze je nainstalovaná na localhostu
V tomto případě půjde propojit.
Databáze je nainstalovaná někde vzdáleně
V tomto případě záleží na samotném nastavení databáze. Pokud na níže
položené otázky odpovíš vždy ano, tak nebude problém.
Právě teď sem to zkoušel a nešlo mi to config sem měl nastaven 99% správně
Databáze je na endoře (sql9.endora.cz)
Drtiva (opravdu hodne drtiva) cast databazi ma vzdaleny pristup z bezpecnostnich duvodu zakazan, tzn. k DB se dostanes pouze z localhostu.
Pokud na to chces vyzrat, muzes si v PHP udelat nejakou API, ktera by ti tu tabulku nejakym zpusobem vracela a v nejakych intervalech by nejaky tvuj skript na PC (dejme tomu v pythonu ?) "synchronizoval" tu vzdalenou DB s tvou lokalni je to sice celkem masochizmus ale vyresilo by to tvuj problem
Databáze na Endoře, mají z bezpečnostních důvodů zakázaný vzdálený přístup. Pokud chcete vyzkoušet, můžete si na měsíc (nějací čeští poskytovatelé umožňují na týden) si pronajmout VPS a tam si rozjet databázi se vzdáleným přístupem. Ale je nutné aby měl VPS přidělenou IP adresu ve verzi 4. Tedy: IPv4.
Ale pokud by měla být zajištěna synchronizace tak v případě online her
je toto dost velký masochismus. Neboť, třeba v případě blokace IP adresy
pro přístup ke hře. Než se databáze synchronizuje tak ten hráč se tam
ještě 10x třeba připojí.
A pokud by měla být relace v obou databázích otevřena a synchronizace by
měla být podstatě v přímém přenose, tak se databázové servery sesypou,
neboť předpokládám že na toto nejsou dimenzované. A pokud by měli být
dimenzované na tyto operace, tak asi s obyčejným VPS (RAM 2GB, CPU 1GHz) a s
běžným počítačem toho moc neuděláme.
Pak uz me leda napada napsat si vlastni Auth plugin, ktery holt bude komunikovat s DB pres nejakou API je jasny, ze by to byla fakt prasarna takhle resit ale .... urcite musis uznat, ze nekdy si zoufale situace zadaji zoufale reseni
Pořád si říkám co je tak těžkého si na ten LocalHost nainstalovat DB systém a udělat to jednoduše
Já úplně zapoměl, ale většinou mám stejný problém
Mám ještě lepší řešení.
Většina lidí co zakládá herní servery, tak všechno chtějí zadarmo ale
při tom chtějí na tom vydělat balík. Je to stejné jako podnikání. Pro to
aby se něco vybudovalo musíš jít převážně vždy do mínusu nebo mít
nějaký kapitál který pro rozjezd investuješ.
Co si našetřit 500 Kč, a na 3 měsíce to do toho vrazit u nějakého
poskytovatele co se zabývá pronájmem herních serverů? Dají ti třeba k
tomu zdarma i databázi menšího obsahu. A nemusíš potom řešit takovéto
pakárny.
Ale zas, to bys do toho musel investovat svoje penízky co?
O investici mi nejde, ale nepsal sem že bych to chtěl veřejně chtěl sem to jen na testovani phpcka ale to je jedno.
Kazdopadne děkuji za všechny nápady
Trosku "off topic" ale ... neznam moc hernich serveru, ktere vydelavaji. Skoro vzdy to autori bud zabali, kdyz zjisti, ze to nevynasi nebo to proste lidi delaj, protoze je to bavi.
Ono totiž provoz herních serverů výdělečný není, pokud není co nabídnout. Převážně penízky se vráží zpět do chodu serverů.
Zobrazeno 14 zpráv z 14.