Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar

Člen
Avatar
:12.10.2014 11:01

Upravím soubor v Brackets, přes FileZillu nahraju na WebSupport a v Safari se mi pořád zobrazuje ta stará verze... Co v Safari, i v Chromu. Nic si Safari neukládá, to mám vyplý, takže se to při každým refreshi stahuje ze serveru.
Nevíte co to ku*va je? Mám štěstí, když večer nahraju a jak vstanu, tak už to vypadá jak chci. Ale to by bylo na hodně dlouho...
A ještě doplním, že na localhostu to mít nemůžu, protože WS má problém zrovna s tou databází, co tam používám a pustí k ní jen phpmyadmina, adminera a jejich server. U jiné DB na stejným The Hostingu to jede, tak nevím...

Editováno 12.10.2014 11:02
 
Odpovědět
12.10.2014 11:01
Avatar
Odpovídá na
Michal Štěpánek:12.10.2014 11:09

Měl jsem problém podobného ražení a po dlouhém bádání jsem zjistil, že jsem si ty nové (upravené) soubory uploadoval do jiného umístění než jsem si myslel...

Nahoru Odpovědět
12.10.2014 11:09
Nikdy neříkej nahlas, že to nejde. Vždycky se totiž najde blbec, který to neví a udělá to...
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Štěpánek
:12.10.2014 11:11

Nahrávám to určitě tam, kde to být má. A tu stejnou složku i načítám v prohlížeči. Teď jsem to ještě pro jistotu zkontroloval... :/

 
Nahoru Odpovědět
12.10.2014 11:11
Avatar
Odpovídá na
Michal Štěpánek:12.10.2014 11:15

a jiný prohlížeč se chová stejně? Nemůže to být problém na tom hostingu? Nějaká delší odezva na změny v adresáři nebo tak něco? Když tam dáš úplně nový soubor, chová se to stejně?

Nahoru Odpovědět
12.10.2014 11:15
Nikdy neříkej nahlas, že to nejde. Vždycky se totiž najde blbec, který to neví a udělá to...
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Štěpánek
:12.10.2014 11:19

Chová se to stejně, že to zkouším i v Chromu jsem psal v prvním příspěvku. WebSupport snad ne, nad tím jsem ani nepřemýšlel... Protože jak? To co pošlu to on posílá uživatelům...
//Právě jsem dosáhl rekordu, změna se projevila po 20 minutách!

Editováno 12.10.2014 11:19
 
Nahoru Odpovědět
12.10.2014 11:19
Avatar
Dominik Gavrecký:12.10.2014 11:21

Skús CTRL+F5

Nahoru Odpovědět
12.10.2014 11:21
Hlupák nie je ten kto niečo nevie, hlupákom sa stávaš v momente keď sa na to bojíš opýtať.
Avatar

Člen
Avatar
:12.10.2014 11:23

CMD+R (na macu) jsem zkoušel, bohužel nic.

 
Nahoru Odpovědět
12.10.2014 11:23
Avatar
Tukmak
Člen
Avatar
Odpovídá na
Tukmak:12.10.2014 11:28

Na hostingu může být aktivní nějaký druch cache a proto se změny projevují až po nějaké době.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
12.10.2014 11:28
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Tukmak
:12.10.2014 11:33

Tak to se zeptám na podpoře. Do hostingů jsem nikdy nenahlížel a navíc WS mám díky jednomu jejich zaměstnanci na chvíli zdarma, tak to zkouším. Doteď to bylo na jedničku... ale včera špatná databáze a teď tohle...
No jdu napsat, snad tam někdo je.

 
Nahoru Odpovědět
12.10.2014 11:33
Avatar

Člen
Avatar
:12.10.2014 11:36
ano na the hostingu je zapnuty cache - viac o tomm mame popisane aj na nasom navode http://support.websupport.sk/261399-Vyrovn%C3%A1vacia-pam%C3%A4%C5%A5-alebo-cache-na-webhostingu spolu s navodom ako ju vypnut pripadne

problem solved...

 
Nahoru Odpovědět
12.10.2014 11:36
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.