XNA tvorba ve 3D - Engine podruhé a ne naposledy XNA tvorba ve 3D - Engine integrace do hry Částicový systém v XNA XNA a HLSL - Světla podruhé XNA tvorba ve 3D - Model podruhé 3D bludiště v XNA - Bludiště poprvé 3D bludiště v XNA - Kolize počtvrté a opravdu ne naposled 3D bludiště v XNA - Kamera a mřížka XNA a HLSL - Postprocesory Sepia, Alfa masking a Noise 3D bludiště v XNA - Mapy, zdi a podlaha XNA a HLSL - Světla potřetí 3D bludiště v XNA - Vertex a index buffer 3D bludiště v XNA - Instancujeme kolizní objekty XNA a HLSL - Postprocesory 3D bludiště v XNA - Podlahy podruhé a kolize 3D bludiště v XNA - Hardwarové instancování poprvé 3D bludiště v XNA - Krabice a koule 3D bludiště v XNA - Kolize poprvé XNA tvorba ve 3D - dva je více než jeden 3D bludiště v XNA - Kolize podruhé XNA tvorba ve 3D - textury 3D bludiště v XNA - Kolize potřetí a snad naposledy 3D bludiště v XNA - Hráčská kamera XNA tvorba ve 3D - Modely Lokalizace aplikací v C# .NET XNA tvorba ve 3D - Engine poprvé XNA a HLSL - Negativ, embos, gamma, toonshading a sobel XNA tvorba ve 3D - Kamera XNA tvorba ve 3D - Sprity a Text XNA tvorba ve 3D - Klávesnice a myš XNA tvorba ve 3D - vykreslení trojúhelníku XNA tvorba ve 3D - souřadnice a matice 3D světa XNA a HLSL - Textury XNA a HLSL - První shader XNA a HLSL - Světla poprvé Záznam přednášek z konference Otevřený Wokna 3D bludiště v XNA - Hardwarové instancování podruhé 3D bludiště v XNA - Časujeme Aktivity