Diskuze: Výběr střední školy

Tvůrce

Zobrazeno 27 zpráv z 27.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Koukni se na výsledky maturit, jak si která škola vedla. Jsem teď v posledním ročníku dálkového studia na střední škole (soukromé) a výsledky maturit jsou dost hrůza. Dost to svědčí o stylu výuky.
Státní školy jsou na tom v naší zemi obecně dost špatně. O Úžlabině nemám nějaké detailní info, ale myslím, že patří k těm lepší. Co je prý dobré je Prosek (taky státní). Na SSŠVT jsem měl kamaráda, se kterým jsem chodil na UCL, uměl IT dost dobře, co jsem slyšel, tak tam učí skvěle. Možná by se vyplatilo zainvestovat. Abych jen nechválil soukromé, tak třeba soukromá škola Educanet je šmejd.
já si myslim že v 9. třídě si vybrat školu je hrozně těžký. možná by mohli zavést předmět tak od 8. třídy něco jako příprava na střední kde by se tenhle přechod "usnadnil" tím že by jim učitel poradil nějakej ten obor popř. by studenti se dívali na jednotlivé školy a jejich kvalitu (učitel samozřejmě by nemohl říct tahle škola je super a tahle ne)... nám nijak prostě ani trochu neporadili. prostě nám řekli vyberte si střední, nazdar. a občas zjistit co vás baví je i problém...
Já jsem vybíral mezi SPŠ Prosek a SSŠVT. Teď chodím na SSŠVT a myslím
si, že jsem udělal moc dobře.
Můj názor je ten, že ať už si vybereš jakoukoliv školu, tak to co ti škola dá za vědomosti, je jen 10%. Těch zbylých 90% si budeš muset vypěstovat sám. Jednoduše tě škola jen nasměruje a je na tobě, jestli si doma k tomu sedneš a začneš se učit něco navíc. S tím jak školy učej apod.. zkušenosti moc nemám, ale spíš je to v tom člověku kolik se toho naučí.
škola může učit sebelíp, ale když na to ten člověk s*re...
a taky jsem si vzpomněl na tuhle scénu z pána prstenů
učiteli velmi používaná
http://www.youtube.com/watch?…
Není to tak černobílé. Škola nemusí učit vůbec a sebelepší člověk se naučí méně, jelikož si i ty základní věci musí shánět sám. Co se naučíš je spojením obou faktorů, jak učí škola a jak se učíš ty sám. Určitě to není 1:9, bude to blízko 1:1.
to se nedá posoudit v jakém poměru bude co ti škola dá: co se
naučíš.
můžeš chodit na školu která je na nic a všechno se vlastně naučíš, ale
taky naopak. škola ti dá "dobrej začátek" a ty si řekneš že ti to
vystačí.. podle mě NELZE určit poměr škola:domácí výuka.
Všechno jde určit Dobrá
škola ti dá tolik práce, abys neměl čas zahálet s tím, že ti to
stačí.
Dobrá škola ti dá tolik práce, to je pravda, ale když ten student bude
stát za nic a po týdnu bude otrávenej z těch hromadících se úkolů, tak
místo toho aby škola byla dobrá a namotivovala ho k učení tak on to radši
vzdá, protože ho to přestane bavit. A budou nové přírustky u kuchařů.
Já si myslím, že to není jen o tom co škola je schopná dát za vědomosti,
ale jak je schopna toho studujícího namotivovat, aby se učil i sám. Aby měl
důvod se učit a aby ho to bavilo.
ano ale když si zas vemeš tu špatnou tak člověk má času až až... no a je jen na něm zda bude studovat nebo si hrát... a jak znám dnešní mládež bude vítězit druhá možnost. ale přeci jen jsou tu i vyjímky... naštěstí...
To je právě problém českého školství. Předpokladem je, že to musí udělat každý. Výuka potom podle toho vypadá. Když to někdo nezvládne, tak bude kuchařem. To je přeci logické, když na to nemá. Konec konců, takový popelář má více peněz než doktor.
Ano. Chyby českého školství jsou pak odráženy i na výuce ve školách.
Bohužel když je navržen tématický plán (učte se Pascal) tak prostě ta
škola nemá na výběr a jede podle plánu. Přitom ve školách mohou být
nadějní studenti, kteří jsou pak na ty možnosti vzdělání omezeni. Já
osobně to vidím na své škole. Učej Pascal a ve Windows psát dokumenty ve
Wordu. Dá se říct, že od Pascalu se dá slušně odhoupnout dál, ale já to
řešil nákupem knihy a naučil jsem se základy pro přechod do jiných
jazyků sám. Jasný je, že všechno se sami naučit nemůžeme a někdy
potřebujeme tu cestu osvětlit i tím učitelem když je to v jeho
schopnostech.
Taky je málo učitelů kteří chtějí naučit. Opět z vlastní zkušenosti
mohu říct, že po někom můžu chtít hodinu navíc naučit se víc a hnát
učitele tak aby mi dal těch schopností víc, ale pak tu budou tací, kteří
jen na tebe otráveně pohlíží jak na "šprta" a končí to v tom, že pokud
se to nenaučim sám, tak to opět nemám. To je zase ale v těch lidech,
kteří nás učí. Někteří mohou zastávat i názoru, že si nebudou
pěstovat svou konkurenci, tak raději budou škrtit studenty jen u Wordu. I s
takovým případem jsem se setkal. Ale všechno je věc názorů
To je ale tématický plán tvé školy, ne státu. Stát nikde nepřikazuje učit zastaralé jazyky. Ti, kteří si přišli na IT školu hrát hry a smějí se ti, že se učíš, by měli buď propadnout nebo se začít učit taky. Toho docílíš jen tím, že nebudete dělat Word, ale opravdu programovat. Na škole potom budou jen kvalitní studenti. Část těch frajírků odpadne a část z nich se začne učit a někam to dotáhne. Na VŠ to takhle funguje, na SŠ bohužel ne. Třeba se dočkáme ještě nějaké reformy.
u nás to díkybohu tak fungovalo... a jsme za to rád... bohužel 2 zázrakem prolezli...
IMHO záleží jen na tom, jak brzy člověk zjistí, že ho škola stejně (skoro) nic nenaučí. Čím dříve tím lépe. Třeba jazyk (nejčastěji angličtina) - učí se odhadem tak 9 let a kolik lidí ho pak umí? A myslím umět jako umět, ne že znám pár jednoduchých vět.
Ahoj,chodil jsem rok na Úžlabinu a přestoupil jsem na SSŠVT.Udělal jsem dobře. Kvalita výuky a vybavení jsou úplně někde jinde.
Zkus prumku v lbc, v poslednich 3 letech u maturity vcelku slusne.
Zdravím, syn se právě rozhoduje kam jít na střední školu a asi nejvíc se mu líbí stavebka spsdusni.cz, nemáte někdo zkušenost s touto školou?
Nevím jestli vám zde někdo poradí s výběrem stavebky, ale co vím
určitě je, že na tento dotaz by se hodilo založit nové vlákno a ne psát
do vlákna více než rok starého
Jj, to mi připomíná
češtinářku
, která pořád
machruje, že nás nepustí
Paní třeba neumí založit nové vlákno Jinak brácha chodí na stavebku
a je tam spokojenej. Myslim, že pokud se tomu chce váš syn věnovat a
zajímá se o tenhle obor, tak by do toho měl jít
Zobrazeno 27 zpráv z 27.