Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se Javy. Zároveň využij akce až 50 % zdarma při nákupu e-learningu - více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
java week + discount 50
Avatar

Tvůrce
Avatar
:4.11.2011 15:41

Dobrý den,
už se vám někdy stalo, že jste zapoměl, jak se "něco" dělá??? No, mě se to právě teď stalo. Dělám klasickou skákačku s kamerou v místnosti (kamera se hýbe dle pohybu hráče) a k tomu jsem si udělal health bar, podobný jako jsem našel i ve vašich tutoriálech, ale je logické, že se mi nepohybuje i s tou kamerou. Vím, že je to celkem primitivní věc :[ ale zapomněl jsem, jak se to dělá. Mohl by mi někdo pomoc??????? o_O Díky

 
Odpovědět
4.11.2011 15:41
Avatar
Odpovídá na
Bekolanie(johhanb):4.11.2011 16:10

Tady je možná tvá odpověd...

http://madebyluke.com/…_camera.html

Nahoru Odpovědět
4.11.2011 16:10
Jak sa volá tak se ozývá.
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Bekolanie(johhanb)
:4.11.2011 16:48

Ahoj, díky za pokus a ale myslím, že jsi špatně pochopil můj problém. Když si vytvoříš health bar tak je na pozici, kam si klikneš, ale když "ujedeš oknem", jak je to ukázáno v odkazu, který jsi mi poslal, tak health bar zůstane na pozici a následně není vidět. Já potřebuji, aby se pohyboval s obrazovkou. ]:>

 
Nahoru Odpovědět
4.11.2011 16:48
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
:4.11.2011 16:51

Jeko třeba v Cheese mouse 1.01 (Životy nahoře)

 
Nahoru Odpovědět
4.11.2011 16:51
Avatar
David Jančík
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na
David Jančík:4.11.2011 17:20

Dobrý den,
do eventu Draw napíšete něco podobného:

draw_healthbar(view_xview[0],view_yview[0],view_xview[0] + 150,view_yview[0]+50,health,0,c_red,c_green,0,0,0);//hodnoty si upravte -> záleží na rozměrech roomu, obj = primární (aktivní) objekt který postunuje obrazovku

Také musíte na první řádky eventu draw vložit vykreslení samotného spritu objektu -> při použití tohoto eventu si všechny kreslící akce řídíte zde

draw_sprite(sprite_index,-1,x,y);

Edited 4.11.2011 19:00

Nahoru Odpovědět
4.11.2011 17:20
Zapomeň, že je to nemožné a udělej to ;)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na
David Čápka:4.11.2011 18:03

Zdravím, není třeba nic ošetřovat, jen nakreslíte životy na souřadnice současného view, tedy view_xview[0] a view_yview[0]. Tak budou stále v levém horním rohu. Pokud byste chtěli pravý dolní, musíte přičíst šířku a výšku, které jsou myslím v proměnných view_wview[0] a view_hview[0].

Nahoru Odpovědět
4.11.2011 18:03
One of the most common causes of failure is the habit of quitting when one is overtaken by temporary defeat.
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Jančík
:5.11.2011 8:53

Díky, váš "health bar" se pohybuje, ale pořebuji ho přenést do popředí. Co s tím??? :(

 
Nahoru Odpovědět
5.11.2011 8:53
Avatar

Tvůrce
Avatar
:5.11.2011 9:01

Nebylo by možné to napsat konkrétně???

• objekt, který hýbe obrazovkou je "dog"
•rozměry pohledu jsou 640x480
• rozměry celé místnosti jsou 1000x1000
• "health bar" má dva sprity: "health_bar_po­sitive" a "health_bar_ne­gative".
•Nepřátelé mají jako parent "enemy"

 
Nahoru Odpovědět
5.11.2011 9:01
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na
David Čápka:5.11.2011 10:55

Jak konkrétněji to mám napsat? Prostě zobrazíte healthbar na výše zmíněné souřadnice, tedy view_xview[0] a view_yview[0]. To je vše. Jsou to souřadnice kamery, takže bude vždy v levém horním rohu.

Nahoru Odpovědět
5.11.2011 10:55
One of the most common causes of failure is the habit of quitting when one is overtaken by temporary defeat.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na
David Čápka:5.11.2011 11:07

Tady jsem vám vytvořil ukázku: http://dl.dropbox.com/…althbar.gm81

Je to opravdu jednoduché, jistě byste na to po chvíli přišel sám. Příště to chce více zkoušet a méně se ptát ;)

Nahoru Odpovědět
5.11.2011 11:07
One of the most common causes of failure is the habit of quitting when one is overtaken by temporary defeat.
Avatar
David Jančík
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na
David Jančík:5.11.2011 12:40

Nastavíte objektu Depth (hloubku), tak aby byl nad ostatními objekty takže třeba -1 nebo nižší podle toho jak máte ostatní objekty.
A v Draw co je umístěno výše se dřív vykreslí -> do budoucna až budete řešit překreslování.

Nahoru Odpovědět
5.11.2011 12:40
Zapomeň, že je to nemožné a udělej to ;)
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Čápka
:5.11.2011 18:36

Díky, to "konkrétněji" bylo na uživatele sczdavos - jeho health bar mi nefungoval jak měl. Díky, myslím, že váš health bar použiji. :D

 
Nahoru Odpovědět
5.11.2011 18:36
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 12 zpráv z 12.