Diskuze: depth nepomáhá
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Možností je víc.
Depth samozřejmě pomáhá, když se použije správně. Nižší depth se
kreslí víc nahoru. Jakýkoli depth nižší než mínus room_height se dostane
výš než hráč.
Pak můžeš text vykreslovat ve stejném eventu, kde kreslíš hráče, v kódu
hned po něm. To dává smysl hlavně pro věci jako jméno postavičky.
No a samozřejmě můžeš kreslit do GUI vrstvy, která je vždycky na
běžným Draw.
Pokud se jedná o stejný objekt, tak ten text vlož až za příkaz vykreslení vlastní postavy, příště sem hoď kousek toho kódu, kterého se to týká.
příklad v jednoduchém draw_eventu:
draw_self();
draw_text(blabla)
Zobrazeno 3 zpráv z 3.