Diskuze: Game Maker Studio - Útok na stranu
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Jde to udělat různě. Kolizi můžeš otestovat na libovolném místě -
koukni na funkce:
instance_position(x,y,obj),
collision_meeting(x,y,obj)
place_meeting(x,y,obj).
Někdy stačí jednodušší geometrický tvar testovaného místa jako:
collision_point(x,y,obj,prec,notme)
nebo collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme ).
Můžeš simulovat reálnou viditelnost vzhledem k překážkám a viditelnost do určité vzdálenosti. Čím méně testovaných pixelů a čím jednodušší tvar, tím rychlejší to obvykle je. Projdi si to a vyber si, co se ti nejvíc hodí.
Taky je důležité se zamyslet nad tím, jak se co pohybuje. Pokud třeba herní objekty skáčou po skocích ve 32px čtvercové síti, není třeba testovat pomalé pixelové kolize vůbec. Stačí zjistit, jestli některý z objektů není na pozici x+32.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.