Diskuze: GMS - problem s hrou
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 17 zpráv z 17.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tak to bude asi telefonem, ale mám jednu připomínku - tahle hra bude
určitě zábavná
PS: něco podobného už je, ale tam to není časově omezeno (cookie clicker)
- osobně mně tato hra nebavila - hrál jsem ji i v online verzi na PC, a
jediné, co mně na tom zajímalo bylo to, že jsem si zkoušel udělat robota,
kterej to za mně nakliká
To je problém samotného mobilu (nejspíš HW), s tím nic nenaděláš.
Tak to ju...... já bych právě potřeboval aby to bylo pro všechny hráče stejné......myslel jsem zda by to nešlo upravit nějakým scriptem......
Hra zábavná bude problem
je ten že to musím nějak vyřešit.
Omez rychlost klikání(podle rozdílu časů kliknutí) a prodluž čas na klikání.
Jediná možnost - použij timer, který bude nejoptimálnější naskrz platformami. Při kliknutí mezi ticky nastav příznak "clicked" na true. V ticku pod podmínkou "if(clicked)" vykonej přičtení bodů atp, a především nastav onen příznak na false... Optimálnost intervalu timeru zjistíš s pomocí testerů...
Poradil by jsi mi prosím jak ? mám tam tento kod:
if (start == 1)
timer -= 1 / room_speed;
if (timer <= 0 && start == 1) {
room_goto (1)
}
S tím likem jsem se překlikl, v GameMakeru neprogramuji, ale příště to hoď do
code
Pokud tam dá ukládání nejlepších výsledků, může být hodně
zábavná. Jednou z předních vlastností lidí je soutěživost .
mám stím trochu jiné plány........ ale potřebuji to nejak uspusobit vsem telefonum a vubec nevim jak na to
To, ano, ale je rozdíl mezih hrou flapy bird, která je celkem i obtížná, a mezi hrou u které budeš klikat na obrazovku jak *****.
Zobrazeno 17 zpráv z 17.