Diskuze: Highscore table v GM:Studio
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
K vykreslení použij funkci draw_highscore a následně do ní přidáš
údaje funkcí: highscore_add
Seznam všech funkcí týkajících se Highscores najdeš zde: http://docs.yoyogames.com/…s/index.html
dik za odpoveď ale ja sa v tom učím takže si mi moc nepomohol. ak sa dá
napíš mi celý kód.
No právě. Učíš se a proto by ses měl pokoušet ten kód dát dohromady
sám Není to nic složitého.
Pro ukázku si třeba vytvoř objekt obj_hs a dej mu do Create Eventu řádek:
highscore_add("Lojza", 1000);Přidá do tabulky hráče Lojzu se skóre
1000
a potom do Draw Eventu vlož řádek: draw_highscore(100, 100, room_width - 100,
room_height - 100);Vykreslí tabulku highscore
a obj_hs následně vlož kamkoliv do roomu
a keď to chcem aby sa to prispôsobovalo bodov, ktoré hráč nahrá tak namiesto "Lojza" a 1000 dám global.Name, score?
Proměnné si tam můžeš dát jaké chceš. Důležité je, že 1. parametr je jméno hráče a druhý je jeho skóre.
Měl by sis prostudovat základy GML:
http://www.itnetwork.cz/…aky-priklady
Bez toho tu HighScore tabulku asi dohromady nedáš, když neumíš pracovat
ani s proměnnými
no skúsim to. ďakujem ti
Zobrazeno 7 zpráv z 7.