Diskuze: Jedinečný kód
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Samozřejmě. Vygeneruješ uživateli unikátní kód (a ve tvém případě pošleš emailem) a zároveň ho uložíš do databáze s dalšími údaji k aktivaci. Při aktivaci uživatel zadá klíč a případně další údaje, když bude klíč a případné údaje souhlasit, tak se tvoje něco aktivuje a klíč z databáze buďto smaže, nebo označí jako použitý.
Výborně, takto to funguje obecně.
No, od konkrétnosti jsem tu asi já.
Budeš potřebovat knihovnu, uvědom si, že pracuješ s databází, to by ti
mělo napovědět, že bude potřeba sql a dále php. Stáhni si PHP wrapper
(.dll knihovnu).
Naimportuj funkce, dále sql wrapper a na škodu by nebyl ani xml wrapper.
Databázi můžeš uchovávat buď na nějakém serveru, nebo klidně na
vyhrazeném místu na dropboxu.
To jak budeš generovat kódy nechám na tobě, tohle není můj obor.
Zbytek uděláš podle návodu pana Gracíka.
Hodně zdaru.
Budeš potřebovat umět trochu PHP, k tomu tu máš dost tutoriálů. V GM nemusíš vůbec nic stahovat, nepotřebuješ žádné knihovny, stačí ti jen otevřít tu stránku z GM a do URL adresy zadat kód. Stránka si ho pak uloží jako použitý. Předpokládám, že pak budeš chtít zajistit v aplikaci, jestli byl kód uznán. K tomu použiješ funkci http_get, viz manuál:
To není moc dobré řešení, XSS bude dělat problémy.
Navíc, podle oficiálního bug trackeru je s asynchronními funkcemi kupa
problémů. V changelogu se neustále píše, co všechno opravili, nicméně
spousta věcí nefunguje.
Řešení to je úplně běžné, asi nevíš co XSS označuje, jinak bys tohle nenapsal. GMS je snad standard, GM verze již nejsou vývíjené a tudíž v nich nemá smysl dělat. Místo hejtování a machrování by jsi se tu měl zaměřit na kvalitní odpovědi, informace od tebe jsou jedna velká hrůza ("rady typu stáhni knihovnu, použij funkce" - to jako vážně? Co třeba uvést konkrétní zdroje a konkrétní kód? )
Když už někomu posíláš odkaz na dokumentaci, co takhle si ji
přečíst?
Njn, můžeš si myslet svoje a šířit tady svoje názory, nicméně bys mě
mohl přestat urážet. Podle akceptovaných řešení to na hrůzy nevypadá
Navíc, co si o mě myslíš ty mě už dávno přestalo zajímat.
Tak nějak jsem předpokládal, že autor nebude mít problém otevřít prohlížeč a napsat: "GM php wrapper" a asi ani nemá...
Nicméně, když už, tak už:
php wrapper: http://gmc.yoyogames.com/index.php?…
sql wrapper: http://gmc.yoyogames.com/index.php?…
xml wrapper: http://gmc.yoyogames.com/?…
Upozornění: první link v odaze může být už dávno mrtvý, ale uživatelé většinou nějaký udržují, popř. můžeš danou knihovnu dohledat jinde.
Co se kódů týče, u knihoven jsou vždy přibaleny ukázky a konkrétní aplikaci psát nebudu, od toho tu nejsem.
Samozřejmě, způsobů je víc. Autor ať si vybere co mu sedí.
Ještě jednou tu budeš mínusovat/plusovat z těch tvých fake účtů aby to vypadalo že s tebou lidé souhlasí a letíš ven.
Takže já jsem jako fake účet, jo? To bych si s tebou o tom promluvil, kamaráde.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.