Diskuze: Jména pro argumenty
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Myslím, že už jsem to někde psal, ale nevadí. Napíšeš trojlomítko, název skriptu a do kulatých závorek napíšeš help tak, jak se píšou argumenty. Např.:
///mujskript_deleni(delenec, delitel)
if delitel==0 return(-1) else return(delenec/delitel);
Aby napovídání fungovalo musí být trojlomítko na prvním řádku a název musí být shodný s názvem skriptu.
nějak to nechce fungovat.
///hurt_player(dmgToShield, dmgToHull)
mimochodem mám gms professional edition verzi 1.1.867, je to v této verzi dostupné ?
Od doby, co to znám, jsem neviděl verzi, ve které by to nešlo. Koukni se, jestli to máš skutečně jako první znaky v tom skriptu a jestli se skript jmenuje na písmeno shodně.
Taky můžeš vyzkoušet některý z mých skriptů. Používám to skoro u
všech a funguje mi to.
Např.: https://www.dropbox.com/…/Console.gml?dl=0
Takže má verze napovídání nepodporuje, počkám až se mi vrátí počítač z opravny a aktualizuji gms
Zobrazeno 5 zpráv z 5.