Diskuze: Kazení

Člen

Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Hra se určitě sama pokazit nemůže. Pokud jsi v ní však udělal chybu, je možné, že se projevila až po nějaké době například přidáním něčeho, co s tím zdánlivě nesouvisí. Obecně pokud GM někde padá s chybou, velmi pochybuji o tom, že tam žádná není. Můžeš poslat kus zdrojáku a návod k reprodukci chyby, podíváme se na to.
Předem říkám že sem eště veliká lama tak pak neříkej že některé
věci mám příliš složitě s game makrem dělám asi týden a půl....:)
http://uloz.to/…-madness-rar
Kde tu proměnnou inicializuješ? Nemůžeš se ptát na proměnnou, která není nastavená (to ti mimochodem píše i ta chybová hláška). Stačí dát do create té postavičky global.ammo = 100;
Jinak bych radil vůbec nepoužívat globální proměnné, protože jsou to pozůstatky ze starých programovacích jazyků. Náboje přeci patří hráči, tak proč se na ně neptat jako na obj_hrac.ammo? Je to globální úplně zbytečně, pak se přesně dějí takovéhle chyby. Každá proměnná by měla patřit nějakému objektu a ne být vytržena.
jj dík moc ja sem to este delal podle nejakeho navodu...
Jak samostatný objekt? Proměnná je proměnná, nikoli objekt, ta naopak nějakému objektu patří. Doporučoval bych používat návody, co jsou zde na Islandsoftu, na internetu je spousta prasáren a těm lidem to nikdo neřekne.
Kreslící událost se tu řeší snad už posté, podívej se na ni do popisu událostí, všechno tu máme - http://www.itnetwork.cz/index.php?…
To je snad jedno, k proměnným objektů se dá přistupovat přes název objektu. Globální proměnná je naprosto zbytečná.
Zobrazeno 11 zpráv z 11.