Diskuze: Nefunkční with(other)
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Protože takhle to fungovat nemá.
other hledá proměnnou hp v objektu oBullet a tam zjevně
není.
Musíš použít instance_place a konkrétní id.
To máš pravdu, proměnná hp je v oTestDummy což je vlastně terč 8x8 pixelů...
ps. Děkuji že se mi snažíš pomoct, ten problém mám už několik dní a myslel sem že mi z toho přeskočí... na druhou stranu jak jsem to pořád odkládal tak jsem v získaném čase udělal HUD
ad 1/ other lze použít jen v eventu Collision a uvnitř příkazu with. V prvním znamená kolidující instanci, ve druhém instanci uvnitř které with běží. Protože jsi použil with uvnitř Stepu, bere se automaticky jako other ten objekt, kterého Step to je.
ad 2/ No třeba tak:
var ids=instance_place(x,y,oTestDummy);
if ids!=noone { with(ids) { hp--; } instance_destroy(); }
PS: jde o příjemné rozptýlení, kdyby mě to otravovalo, nedělal bych to
Děkuji za vysvětlení, už to funguje... má práce bude zas o něco lepší .... A kdo se pak má divit že máš tolik bodů když jsi tady v gm nejlepší a pomáháš kde můžeš
Zobrazeno 5 zpráv z 5.