Diskuze: nekontrolovatelné opakování
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Jako pokud chceš pomoct tak sem hoď zdrojáky a nějaký animace kde zakroutíš myší a hned to zmizí. A vážně máš špatně popsaný hlavní object? To si děláš srandu ne?
tady to máš celé https://copy.com/…NoxosRQXvHct ,snad to trochu pomůže
všiml jsem si,už by měl fungovat
já vím,používám gm8 a s názvem jsem si hlavu nedělal
ps.je to snad špatně?(bylo tam více souborů)
Pročpak děláš v GM8, když jsi se chvástal, že máš GMS Master Collection?
Jinak je chyba jasná. Objekt, který zajišťuje reload se vytváří znovu a znovu každým Stepem, dokud prvnímu z nich nedoběhne animace. Takže stačí kontrola počtu instancí.
pužívám gm8 protože mi vyhovuje(jinak instalačku gms mc pořád
mám)
jinaj děkuji za odpověd rozhodně to vyzkouším
Asi bude nelegální, protože kdyby za ní zaplatil (nevím kolik stojí, ale řekl, bych, že celkem dost) tak by ji asi chtěl a nezaplatil by X Kč, aby to nevyužíval
Zobrazeno 11 zpráv z 11.